Η νέα Ferrari Roma στην εποχή της Dolce Vita

H Ferrari παρουσίασε το ολοκαίνουριο supercar της, που έχει κάτι από το κομψό lifestyle της ιταλικής πρωτεύουσας.

Γράφει: Γιάννης Σπανός 15 Νοεμβρίου 2019

Το Maranello έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες της νέας Ferrari Roma, που ουσιαστικά αποτελεί μία κλειστή έκδοση της Portofino και ασφαλώς τραβά αμέσως τα βλέμματα. Πρόκειται για ένα σπορ πισωκίνητο coupe 2+2 θέσεων. Το "2+" υπονοεί προφανώς την προαιρετική επιλογή δύο επιπλέον θέσεων στο πίσω μέρος. Όπως αναφέρεται από την ίδια την ιταλική εταιρεία, η Roma εκφράζει τη σύγχρονη έννοια της dolce vita των δεκαετιών του '50 και του '60 στην Αιώνια Πόλη, αντλώντας μάλιστα από αυτές και κάποιες από τις σχεδιαστικές της επιρροές.

Η νέα Ferrari Roma στην εποχή της Dolce Vita

O αρχισχεδιαστής της Scuderia Flavio Manzoni αναφέρει ότι "η Roma δεν έχει σχεδόν τίποτα ρετρό πάνω της κι όμως μπορεί να κάνει τη νοσταλγική σύνδεση με το παρελθόν, διαθέτοντας παράλληλα πολλά από τα χαρακτηριστικά ενός πολυτελούς, σύγχρονου σπορ αυτοκινήτου".

Οι γραμμές της χαρακτηρίζονται από απόλυτη καθαρότητα, με συνθέσεις σε αρμονικές διαστάσεις καθώς και κομψά, πιο ογκώδη σημεία. Το αυτοκίνητο μοιάζει να εκφράζει στο απόλυτο τη φιλοσοφία και τον αθλητικό χαρακτήρα της Ferrari, έχοντας παράλληλα τις παραδοσιακές αναλογίες ενός grand tourer.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΕΡΑΡΙ ΡΟΜΑ 2
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΕΡΑΡΙ ΡΟΜΑ 2
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΕΡΑΡΙ ΡΟΜΑ 3

Οι υπέροχες αναλογίες της και ο αφαιρετικός σχεδιασμός έρχονται να πλαισιωθούν με ένα V8 κινητήρα με δύο turbo (3.855 κυβικών), που αποδίδει 620 ίππους και τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 320 χλμ/ώρα, ενώ το 0-100 επιτυγχάνεται σε 3,4''. Υπάρχει ακόμη ένα dual-clutch κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη. Η ευρύτερη μηχανική λειτουργία της Roma έχει διαμορφωθεί ώστε να μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου και να βελτιώνεται η οδηγική απόλαυση εντός πόλης, μέσω του συστήματος Stop & Go. 

Στο εσωτερικό της εντυπωσιάζουν τα ψηφιακά όργανα και η τεράστια οθόνη αφής πολυμέσων, με τα κομψά διαμορφωμένα καθίσματα να προσθέτουν νότες άνεσης και πολυτέλειας. Η Roma προσφέρει μάλιστα δυνατότητα χώρου αποσκευών όγκου 345 λίτρων, κάτι που ξεκάθαρα ενισχύει τον GT χαρακτήρα της.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΕΡΑΡΙ ΡΟΜΑ 4

Παρότι δεν έχει επίσημα ανακοινωθεί η οποιαδήποτε πληροφορία για την τιμή της, αυτή πιθανότατα θα αγγίζει τις €200.000, με τις πρώτες παραγγελίες να παραδίδονται στους αγοραστές της το επόμενο καλοκαίρι.


Διάβασε ακόμη για την Corvette C2 του 1967, την ηλεκτρική και άγρια Ford Mustang Litium και την αφελή γοητεία του Italdesign Giugiaro Aztec.

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Τεχνολογία

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Τα έργα και οι ημέρες του Jorge Lorenzo

Ο σπουδαίος Ισπανός αναβάτης και τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του MotoGP ανακοίνωσε την απόσυρσή του από την ενεργό δράση.

Το φουτουριστικό μέλλον των μηχανών έρχεται ακόμα πιο κοντά

Ο Μαλαισιανός σχεδιαστής Saharudin Busri εμπνεύστηκε το πρωτοπόρο concept από τις ηλεκτρικές σκούπες της Dyson.