Είναι δυνατόν να έχει κάποιος στην κατοχή του μία Ferrari, να βιώνει την αληθινή εμπειρία του Maranello όποτε επιθυμεί και να μην χρειάζεται να έχει ξοδέψει μία περιουσία γι' αυτό; Η απάντηση είναι ναι, αν και με έναν μικρό αστερίσκο, τουλάχιστον για εκείνους που είναι συναισθηματικά δεμένοι με το φημισμένο ιταλικό brand, με τον σωστό τρόπο.

To Fiat Dino του 1968 θα μπορούσε εύκολα να χαρακτηριστεί το πιο οικονομικό αυτοκίνητο της Ferrari, ασχέτως του αν δεν διέθετε το περίφημο logo με το αλογάκι. Γεννήθηκε με πολύ ιδιαίτερο τρόπο και ήταν το αποτέλεσμα ενός προβλήματος που προέκυψε στην Scuderia το 1967. Οι -τότε- νέοι κανόνες της Formula 2  απαιτούσαν όλα τα αυτοκίνητα να φέρουν μέχρι 6κύλινδρους εγκεκριμένους κινητήρες. Αυτό πρακτικά σήμαινε πως κάθε εταιρεία θα έπρεπε να λανσάρει στην αγορά τουλάχιστον 500 αμάξια παραγωγής που θα φέρουν τις συγκεκριμένες μηχανές. Έτσι, ο Enzo Ferrari συνεργάστηκε με την Fiat προκειμένου να εξοπλίσει το νέο street sports car Fiat Dino με κινητήρες Ferrari Dino V-6. Ένα σχεδόν καθημερινό αυτοκίνητο που στην καρδιά του διέθετε έναν αυθεντικό κινητήρα της Ferrari.

Το αποτέλεσμα της συνεργασίας των δύο ιταλικών εταιρειών ήταν κάτι παραπάνω από ενδιαφέρον, τόσο που αποτελεί πια ένα σημαντικό μέρος της ιστορίας της αυτοκινητοβιομηχανίας της γείτονος χώρας αλλά και προσελκύει πια το ενδιαφέρον των συλλεκτών. Ένα τέτοιο μοντέλο βγαίνει στο σφυρί μέσω ηλεκτρονικής δημοπρασίας, με την τιμή του να ξεκινά από τις $34.000. Θα το χαρακτήριζε κάποιος και ευκαιρία. 


Διάβασε ακόμη για τα 100 χρόνια της Mazda, το γκαράζ του Robert Downey Jr. θυμίζει εκείνο του Tony Stark και την ιστορία της Maserati.