Πίσω στο 1964, ο Ferruccio Lamborghini ξεκίνησε να αμφισβητεί την κυριαρχία της Ferrari. Αρχικά με την 350GT και, κυρίως, με την διαχρονική πια Miura, που ουσιαστικά καθιέρωσε την εταιρεία του ανάμεσα στους κορυφαίους κατασκευαστές sports cars. Η γέννηση του project της Lamborghini Miura αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο, το 1965, αλλά το πρωτότυπο είδε για πρώτη φορά τα φώτα της δημοσιότητας ένα χρόνο μετά στη Γενεύη.

Η P400 του 1968 ήταν όμως εκείνο το αμάξι που θεωρήθηκε το αρτιότερο μοντέλο της που σχεδιάστηκε ποτέ, με την υπογραφή του Gianpaolo Dallara στο design. Εκτός από το μοναδικό της στυλ, ξεχώρισε αμέσως για τις άκρως εντυπωσιακές της επιδόσεις, κερδίζοντας αρκετά χρόνια αργότερα τον άτυπο τίτλο του πρώτου supercar που κατασκευάστηκε ποτέ. 

Ακριβώς μία τέτοια διαθέτει προς δημοπρασία ο οίκος Auxietre & Schmidt. Το εν λόγω αντίτυπο φέρει αριθμό chassis 3420 και άνηκε μέχρι πρότινος σε έναν συλλέκτη από την Ιαπωνία. Έχει Rosso Miura Acrilico χρώμα εξωτερικά, με λευκό δερμάτινο εσωτερικό. Στην καρδιά της βρίσκεται ένας V12 κινητήρας 3,9 λίτρων που αποδίδει 350 ίππους, ενώ το κοντέρ της έχει "γράψει" 19.832 χιλιόμετρα. Αρκετά από τα παλιά μηχανικά της μέρη και αξεσουάρ έχουν αντικατασταθεί από αυθεντικά ανταλλακτικά, κάτι που την καθιστά πλήρως λειτουργική. 

Οι ειδικού εκτιμούν πως θα πωληθεί με αρκετά περισσότερα από €1.000.000.


Διάβασε ακόμη για μία Mustang Boss 429 του 1969 που βρέθηκε μετά από 40 χρόνια, τη μονομαχία Τesla Model S εναντίον Lamborghini Aventador S και το γκαράζ του Robert Downey Jr. που θυμίζει εκείνο του Tony Stark.