Ο Θοδωρής, η Μαρία, ο Αλέξανδρος και η Μαριάννα είναι τα τέσσερα μέλη μίας ελληνικής οικογένειας που έχουν βάλει στόχο να γίνουν τα νέα hot πρόσωπα του YouTube χάρη στην πηγαία τρέλα τους και τη περιπετειώδη φύση που τους ακολουθεί στα μακρινά ταξίδια τους, αυτά που κάνουν όλοι μαζί, σε ολόκληρο τον κόσμο.

Ο Θοδωρής Αναγνωστόπουλος και η σύζυγός του, Μαρία, έφτιαξαν μέσα στην πανδημία ένα νέο κανάλι στο YouTube με την ονομασία "Travelling With Kids" (Ταξιδεύοντας με παιδιά) με σκοπό να μοιραστούν με το κοινό την εμπειρία τους πάνω σε ένα ζήτημα που απασχολεί αρκετούς γονείς, αφού τα μακριά ταξίδια με παιδιά φαντάζουν για πολλούς μία πολύ σύνθετη υπόθεση. 

To ξεκίνημα

Όπως έχουν εξηγήσει οι ίδιοι σκοπός της πρωτοβουλίας τους ήταν να θέσουν νέους στόχους στους ίδιους τους εαυτούς τους και να ανακαλύψουν νέους, μακρινούς προορισμούς οι οποίοι δεν θεωρούνται κατάλληλοι για ταξίδια με παιδιά. Ελπίζοντας ότι έτσι θα βοηθήσουν τα παιδιά τους να διαμορφώσουν μία ισχυρή, ενδιαφέρουσα προσωπικότητα.

Ο γιος τους Αλέξανδρος, για παράδειγμα, έκανε το πρώτο του μεγάλο ταξίδι σε ηλικία μόλις 8 μηνών όταν βρέθηκε με τους γονείς του στη δυτική ακτή των ΗΠΑ, διανύοντας μία τεράστια απόσταση από το Σαν Ντιέγκο μέχρι τον Καναδά. Μόλις λίγα χρόνια μετά η μικρότερη αδελφή του ταξίδεψε με όλη την οικογένεια μέχρι το Βορνεο της Ινδονησίας. Δεν ήταν ούτε 2 ετών. 

Χάρη στους περιπετειώδεις γονείς τους, που αρνήθηκαν πεισματικά να εγκαταλείψουν το πάθος τους για τα ταξίδια, τα δύο παιδιά της οικογένειας Αναγνώστοπούλου, 9 και 3 ετών σήμερα, έχουν προλάβει να δουν ήδη 32 και 16 χώρες αντίστοιχα, κερδίζοντας για το μέλλον τους ανεκτίμητες γνώσεις που δεν θα μπορούσαν να αποκτήσουν διαφορετικα. 

"Ταξιδεύουμε σε όλο τον κόσμο με τα παιδιά από τότε που γεννήθηκαν και πολύ συχνά οι φίλοι μας αναρωτιούνται αν είμαστε τρελοί και πώς τα καταφέρνουμε", παραδέχεται η Μαρία που είναι δασκάλα σε σχολείο της Αθήνας.

Έτσι περίπου δύο χρόνια πριν η οικογένεια πήρε την απόφαση να καταγράψει σε βίντεο τα ταξίδια της και η μακρά περίοδος του lockdown ήταν η κατάλληλη προκειμένου να καταφέρουν να οργανώσουν το πλούσιο υλικό που είχαν στα χέρια τους και να αρχίσουν να το ανεβάζουν στο YouTube.

Η συνέχεια στο WomanToc.gr