"Fake it ’till you make it" θα μπορούσε να είναι ο εναλλακτικός τίτλος της σειράς του Netflix Inventing Anna, της πραγματικής ιστορίας της 22χρονης ρωσικής καταγωγής απατεώνισσας Anna Sorokin, που γύρω στο 2013 συστηνόταν ως ζάμπλουτη Γερμανίδα κληρονόμος με το επώνυμο Ντέλβι. Μέσα σε ελάχιστα χρόνια, η Άννα έκανε τους κοσμικούς –και όχι μόνο– κύκλους της Νέας Υόρκης να φάνε το παραμύθι της με χρυσά κουτάλια. Είναι, λοιπόν, η Anna Delvey/Sorokin (Julia Garner) μια ικανότατη, τετραπέρατη και ατρόμητη ανερχόμενη επιχειρηματίας ή ένα φαντασμένο, θρασύτατο κορίτσι; Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση, όπως αποκάλυψε το περίφημο άρθρο του 2018 "How Anna Delvey tricked New York’s party people" της Τζέσικα Πρέσλερ στο New York Magazine, από το οποίο εμπνεύστηκε η σειρά της Σόντα Ράιμς.

Μία ματιά στο Inventing Anna

Κι όμως, παρότι έχει στη διάθεσή του μια ιντριγκαδόρικη ιστορία, αλλά και μια πρωταγωνίστρια κανονικό χαμαιλέοντα (Julia Garner), το "Inventing Anna" δεν είναι τόσο δυνατό όσο θα περίμενε κανείς, κι αυτό εξαιτίας της Άννα Κλάμσκι (δημοσιογράφος Βίβιαν), οι συνεχόμενες εκφράσεις της οποίας μοιάζουν βγαλμένες από κάποιο sit com, σε έναν κακογραμμένο ρόλο που παρουσιάζει σχεδόν σαν παρωδία μια απαιτητική δημοσιογραφική έρευνα.

Παράλληλα, σε σημεία η ιστορία αναλώνεται σε εικασίες και φανταστικές υποθέσεις (ένα σχεδόν ολόκληρο επεισόδιο αφιερώνεται στο πώς φαντάζεται η Βίβιαν την Άννα στην παιδική και εφηβική της ηλικία), σε πρόσωπα που δεν εξυπηρετούν κάποιο ιδιαίτερο σκοπό, ενώ υπάρχει μια έντονη φλυαρία που κάνει τα επεισόδια κουραστικά μεγάλα σε διάρκεια.

Όμως, η δύο φορές –μέχρι στιγμής– βραβευμένη με Emmy για την ερμηνεία της στο Ozark Τζούλια Γκάρνερ είναι σαρωτική και σηκώνει μόνη της και απολαυστικά όλη τη σειρά. Ως Άννα Σόροκιν πίσω από τα κάγκελα της φυλακής γίνεται ένα κορίτσι πραγματικός βραχνάς, τόσο για το δικηγόρο που αναλαμβάνει την υπεράσπισή της όσο και για τη δημοσιογράφο Βίβιαν (όπως αποδίδεται η Τζέσικα Πρέσλερ) που θέλει να προβάλει την ιστορία της μέσα από ένα αποκαλυπτικό άρθρο που θα την ανεβάσει στα ψηλά πατώματα της δημοσιογραφίας.

Η συνέχεια στο Athinorama.gr