Για το φετινό Halloween, ο Mark Zuckerberg αποφάσισε να τολμήσει κάτι το απροσδόκητο. Ο CEO της Meta επέλεξε να ντυθεί John Wick, ο δημοφιλής εκτελεστής των κινηματογραφικών ταινιών, ενώ η οικογένειά του επέλεξε τελείως διαφορετικούς χαρακτήρες.

"Όταν το σπίτι σου είναι γεμάτο κορίτσια που ντύνονται μπαλαρίνες, γίνε κι εσύ ο John Wick”, έγραψε ο ίδιος στο Instagram την περασμένη Πέμπτη, συνοδεύοντας τη φωτογραφία του με το γνωστό μαύρο κοστούμι του ήρωα.

Μη αναμενόμενα αποτελέσματα

Το αποτέλεσμα, ωστόσο, ίσως να μην είχε την αναμενόμενη επιτυχία. Στις φωτογραφίες, ο Zuckerberg εμφανίζεται με μαύρο κοστούμι και γραβάτα που θυμίζουν τον χαρακτήρα του Keanu Reeves στη δημοφιλή σειρά ταινιών, ενώ δίπλα του η Priscilla Chan και οι δύο κόρες τους φορούν πολύχρωμες στολές μπαλαρίνας, δημιουργώντας μια εικόνα που αναδείκνυε την ετερόκλητη αισθητική του οικογενειακού τους Halloween ή απλά θύμιζε κάτι από εκείνη τη σκηνή του John Wick 3.

Πάντως, στα σχόλια κάποιοι λένε πως μοιάζει με τον Severus Snape, ενώ άλλοι λένε πως φέρνει στην Kamala Harris.

Οι μεταμφιέσεις του Mark Zuckerberg

Ο Zuckerberg συνηθίζει να εμπνέεται από την ποπ κουλτούρα για τις μεταμφιέσεις του κάθε χρόνο. Το 2023, η οικογένεια Zuckerberg ντύθηκε χαρακτήρες από τη σειρά βιβλίων του Harry Potter, με τον ίδιο στον ρόλο του Albus Dumbledore και τις κόρες του να εμφανίζονται με τις χαρακτηριστικές στολές των μαθητριών του Hogwarts. Πιο πριν, το 2019, είχε ντυθεί ως "σταγόνα νερού", ανταποκρινόμενος στο θέμα που πρότεινε η κόρη του: "κήπος".

Η σειρά ταινιών John Wick είναι ένα από τα μεγαλύτερα franchise δράσης, με έσοδα που ξεπερνούν το ένα δισεκατομμύριο δολάρια παγκοσμίως. Ο ίδιος ο χαρακτήρας του John Wick είναι συνυφασμένος με τον σκοτεινό και ανελέητο κόσμο των επαγγελματιών εκτελεστών.

Παρά την εντυπωσιακή κλίμακα της σειράς, η επιτυχία του John Wick δεν ήταν πάντα δεδομένη. Λίγο πριν ολοκληρωθούν τα γυρίσματα του πρώτου μέρους, το 2014, το πρότζεκτ κινδύνευε να κλείσει λόγω οικονομικών προβλημάτων. Η αναπάντεχη σωτηρία ήρθε από την ηθοποιό Eva Longoria, η οποία πρόσφερε 6 εκατομμύρια δολάρια για να διασφαλίσει τη συνέχιση της παραγωγής. "Μας έσωσε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή”, είχε αποκαλύψει ο σκηνοθέτης, Chad Stahelski.

Φαίνεται πως ο Zuckerberg προσπάθησε να φέρει λίγη από την ενέργεια του σκοτεινού ήρωα στο Halloween, όμως το αποτέλεσμα μάλλον λειτούργησε καλύτερα για τις… μπαλαρίνες του.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.