Η Mattel, κολοσσός πίσω από τα θρυλικά brands Barbie και Hot Wheels, αναγκάστηκε να απολογηθεί για ένα από τα πιο αμήχανα λάθη στην ιστορία της. Πρόσφατα λανσάρισε μια νέα σειρά από κούκλες Barbie, που είναι εμπνευσμένες από τη διάσημη θεατρική παράσταση "Wicked" (η οποία έγινε και ταινία) και ένα λάθος link στα κουτιά των παιχνιδιών παραπέμπει σε ιστοσελίδα πορνογραφικού περιεχομένου, και όχι στον επίσημο ιστότοπο της ταινίας.
Το λάθος αυτό βρέθηκε γρήγορα στο προσκήνιο, προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων, ειδικά αφού το προϊόν απευθύνεται σε παιδιά και οικογένειες.
Η σειρά από τις κούκλες "Wicked" αποτελεί μέρος της προώθησης της πολυαναμενόμενης ταινίας, με πρωταγωνιστές την Ariana Grande και την Cynthia Erivo. Με τις κούκλες Elphaba, Glinda και άλλους χαρακτήρες του μιούζικαλ, η Mattel στόχευε να χαρίσει στους μικρούς φίλους της μαγεία και φαντασία, χωρίς να υπολογίζει την απρόσμενη αυτή αστοχία.
H viral ανάρτηση
Η αποκάλυψη έγινε μέσω Twitter, όταν ένας χρήστης ανάρτησε φωτογραφία της κούκλας Glinda με το λινκ "www.wicked.com” και σχολίασε: "Οι επίσημες κούκλες της Mattel για το Wicked παραπέμπουν σε site με πορνό στο κουτί".
Το προβληματικό URL δεν άργησε να γίνει viral, ενώ άφησε πολλούς γονείς να αναρωτιούνται πώς συνέβη ένα τέτοιο λάθος σε ένα προϊόν που προορίζεται για παιδιά. Παρά το ότι οι φιγούρες είχαν όλα τα φόντα να ενθουσιάσουν τους μικρούς συλλέκτες, η απροσεξία στον σχεδιασμό της συσκευασίας προκάλεσε αμηχανία στους καταναλωτές και φυσικά στην ίδια τη Mattel. Όπως αναμενόταν, η εταιρεία δεν άργησε να αναγνωρίσει το σφάλμα της.
Η συγγνώμη της Mattel
Σε επίσημη δήλωσή της στην The Independent, η Mattel εξήγησε: "Η Mattel ενημερώθηκε για ένα λάθος στη συσκευασία των παιχνιδιών της συλλογής Mattel Wicked, που πωλείται κυρίως στις ΗΠΑ, το οποίο ήθελε να παραπέμψει τους καταναλωτές στη σελίδα WickedMovie.com. Εκφράζουμε τη συγγνώμη μας για το ατυχές αυτό λάθος και λαμβάνουμε άμεσα μέτρα για τη διόρθωσή του".
"Συμβουλεύουμε τους γονείς ότι το λάθος link δεν είναι κατάλληλο για παιδιά", συνέχισε η ανακοίνωση. "Οι καταναλωτές που ήδη έχουν το προϊόν καλούνται να απορρίψουν τη συσκευασία ή να καλύψουν το link και μπορούν να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών για περισσότερες πληροφορίες".
Η είδηση δεν άργησε να προκαλέσει αντιδράσεις στα social media, με έναν χρήστη να σχολιάζει: "Έχοντας δουλέψει στη διαφήμιση και ως copywriter, αυτός είναι ο χειρότερος εφιάλτης μου".
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.