Για πρώτη φορά στην ιστορία του Esquire Greece, το Esquire Townhouse Athens πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 19 Νοεμβρίου στο εμβληματικό κτήριο Amalias 36. Σε αυτήν την υπέροχη βραδιά που ξεκίνησε στις 17:00 και ολοκληρώθηκε μετά τις 23:00, ο Man at His Best κόσμος του Esquire πήρε σάρκα και οστά, στο πλαίσιο (και) της Παγκόσμιας Ημέρας του Άντρα.

Σε παγκόσμια κλίμακα, και όπου κυκλοφορεί το Esquire μέσω των διεθνών εκδόσεών του, το Townhouse φιλοξενεί κορυφαία πρόσωπα από τον κόσμο της τηλεόρασης και του κινηματογράφου, της μουσικής, του αθλητισμού, του αντρικού στυλ, του fine dining & drinking, της υγείας καθώς και από πολλούς ακόμη κλάδους.

Διαδρά μαζί τους, υποδεχόμενο τους καλεσμένους του σε μία elegant κάθε φορά "στέγη". Αυτό συνέβη και στην Αθήνα, κατά την πρώτη ελληνική εκδοχή για το global event franchise του νο.1 αντρικού media brand του πλανήτη.

Έτσι λοιπόν, στο Amalias 36 παρευρέθηκαν σημαντικές φιγούρες από τον καλλιτεχνικό, επιχειρηματικό, αθλητικό και δημοσιογραφικό χώρο, συνεργάτες και φίλοι του τίτλου. Άπαντες είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στους δύο ορόφους του θαυμάσιου event venue, που είχε διακοσμηθεί ειδικά για την περίσταση, με εξώφυλλα της ελληνικής έκδοσης του Esquire.

Στον πρώτο όροφο και το Room 1, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη νέα εορταστική συλλογή της Nespresso, σε συνεργασία με το γάλλο σεφ Jean Imbert, που εμπνέεται από τα γιορτινά ταξίδια σε όλο το κόσμο αλλά και να ανακαλύψουν, μαζί με τον coffee ambassador της Nespresso, Γιώργο Παπαχρυσανθάκη, τους εκλεκτούς καφέδες, όπως και τις νέες εκφράσεις του brand.

Ο Γιώργος Παπαχρυσανθάκης, Coffee Ambassador της Nespresso Hellas.

Στο Room 2, ο οίκος Armani Beauty τους υποδέχτηκε στον κόσμο του εμβληματικού Acqua di Giό, μέσα απο ένα multi-sensory fragrance discovery session. Όλοι οι παρευρισκόμενοι ανακάλυψαν τη φιλοσοφία του και δοκίμασαν τα Acqua di Giό Eau De Toilette, Acqua di Giό Eau de Parfum, Acqua di Giό Parfum και Acqua di Giό Profondo Parfum Eau de Parfum.

O Αργύρης Πανταζάρας δοκιμάζει τα αρώματα Armani Acqua di Giό, μαζί με τον Χρήστο Μπρέγκα, Armani Beauty Expert.

Στο τρίτο δωμάτιο του ίδιου ορόφου, η GANT διαμόρφωσε τον δικό της ξεχωριστό χώρο, όπου ο καθένας μπορούσε να μάθει την ιστορία του πουκάμισου, που από το 1949 οριοθετεί το αντρικό στυλ. Μάλιστα, κάποιοι τυχεροί είχαν την ευκαιρία να λάβουν ως δώρο ένα λευκό πουκάμισο, με κεντημένο το μονόγραμμά τους σε αυτό. 

O Γιώργος Χρανιώτης στο χώρο της GANT.
Αγγαίος Ποθητός και Emmanuel Elozieuwa με πουκάμισα της GANT.

Η Άννα Μαρία Ηλιάδου στο χώρο της GANT.

Η Breitling, στο αμέσως επόμενο δωμάτιο και πάντοτε στο πρώτο επίπεδο του Amalias 36, "ταξίδεψε" τους επισκέπτες του Esquire Townhouse Athens στο χρόνο, μέσω μιας ξεχωριστής συλλογής vintage ρολογιών, ενόσω εξειδικευμένος ωρολογοποιός παρουσίαζε στο κοινό όλα τα τμήματα του μηχανισμού του διάσημου χρονογράφου της, Breitling B01.

H Marketing Manager της Breitling Hellas Ελένη Δεδούση και ο Θοδωρής Παπαλουκάς στο χώρο της Breitling.

Στο Room 5, άπαντες άντλησαν έμπνευση από την παράδοση του αντρικού υποδήματος και την τέχνη της υποδηματοποιίας με την Kalogirou, σε έναν χώρο που τοποθέτησε στο επίκεντρο ένα από τα σπουδαιότερα και πιο διαχρονικά -όσο και απαραίτητα, κυριολεκτικά- κομμάτια στο #ManatHisBest στυλ.

Ο φωτογράφος Πάνος Δάβιος στο χώρο της Kalogirou.

Ο Θοδωρής Παπαλουκάς και η Ιωάννα Αγγελή, Marketing Director της Kalogirou.

Ο Θοδωρής Παπαλουκάς με τον Kώστα Μυτιληνό, Kalogirou Collection Designer.

Λίγο πριν περάσουν στον δεύτερο όροφο, όπου μεταξύ άλλων τους περίμενε το Esquire TalkRoom, οι προσκεκλημένοι χαλάρωσαν διασκεδάζοντας στο Esquire Playroom, ενώ δροσίστηκαν με τις premium ετικέτες του μ.Artisan Water.

Στον δεύτερο πια όροφο, το μ.Artisan Water συστήθηκε στους καλεσμένους, αποκαλύπτοντας το καινοτόμο και sustainable πρόσωπό του. Στον ίδιο χώρο, ο καλλιτέχνης Cacao Rocks φιλοτεχνούσε τα κουτάκια του brand με το χαρακτηριστικό του ύφος, προσφέροντας ένα όμορφο αναμνηστικό βαζάκι σε όλους.

Ακριβώς δίπλα, ο Αλέξανδρος Βραχωρίτης και ο Τάσος Καρατζής έδιναν το μουσικό τόνο της βραδιάς από το booth του 969 Rock FM. Λίγα μέτρα πιο μακριά, το Ploom έκανε τη διαφορά, με την The Red Experience x Ora Ïto.

To Glenfiddich Single Malt Whisky ανέλαβε εξ ολοκλήρου το μπαρ του Esquire Townhouse Athens, με τους bartenders να σερβίρουν το εμβληματικό σκωτσέζικο ουίσκι σε δύο διαφορετικές cocktail εκδοχές. Το Glenfiddich Single Malt Whisky 18YO πρωταγωνίστησε στο πρώτο Esquire Talk, στο Esquire TalkRoom.

Εκεί, ο whisky expert & founder του The Tasters Club Γιάννης Μηλιώνης καθοδήγησε τους καλεσμένους σε μία γευσιγνωσία συνοδεία premium σοκολάτας, αναλύοντας την ιστορία και τα γευστικά χαρακτηριστικά της ετικέτας. 

Τη σκυτάλη παρέλαβε αμέσως μετά ο Κίμωνας Φραγκάκης, ο οποίος μίλησε για το ξεχωριστό μ. Artisan Water αλλά και τη sexy πλευρά του sustainability. Στο πλευρό του είχε τον Άρη Αλευρά, Managing Director και Co-Founder της Blissprojects, ο οποίος σχεδίασε την πολυβραβευμένη συσκευασία του μ. Artisan Water.

Άρης Αλευράς και Κίμωνας Φραγκάκης επί σκηνής.

Στη συνέχεια, η Αρχισυντάκτρια του Esquire Ραφαέλλα Ράλλη καλωσόρισε και επίσημα τους επισκέπτες στα on stage Μαθήματα Ζωής, καλώντας τον Διευθυντή του Esquire Μπάμπη Δούκα να απευθύνει τον δικό του εγκάρδιο χαιρετισμό.

Η Ραφαέλλα Ράλλη.
Ο Global Head of Heritage της Breitling Gianfranco Gentile, on stage με τον Μπάμπη Δούκα.

Ο Global Head of Heritage της Breitling Gianfranco Gentile, ο σεφ και restaurateur Άνταμ Κοντοβάς, ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Αργύρης Πανταζάρας και ο θρύλος της Εθνικής Ομάδας Μπάσκετ και της Euroleague Θοδωρής Παπαλουκάς συνομίλησαν σε ολιγόλεπτες συνεντεύξεις με τους Μπάμπη Δούκα, Γιάννη Τσάκαλο (Web Editor in Chief του Esquire) και Ραφαέλλα Ράλλη αντίστοιχα.

Ο Γιάννης Τσάκαλος και ο Αργύρης Πανταζάρας.
Ο Άνταμ Κοντοβάς και ο Μπάμπης Δούκας.

Η Ραφαέλλα Ράλλη με τον Θοδωρή Παπαλουκά.

Στο τελευταίο πια στάδιο της ξεχωριστής αυτής νύχτας, οι καλεσμένοι πέρασαν στο χώρο του μπαρ, όπου και απόλαυσαν τα καλοφτιαγμένα ποτά με Glenfiddich Single Malt Whisky, διασκεδάζοντας με τις μουσικές του 969 Rock FM. Για το finger food της βραδιάς φρόντισε το Begnis Catering.

Ακολούθησε το Esquire σε Facebook, Instagram και Twitter.