Μπορεί το Netflix να έχει επενδύσει δισεκατομμύρια σε αστέρες και εντυπωσιακά ειδικά εφέ για να κερδίσει το κοινό, αλλά φέτος τα Χριστούγεννα ένα… τζάκι έκλεψε την παράσταση.

Η εκπομπή "Crackling Birchwood Fireplace" – ένα απλό βίντεο από καυσόξυλα που σιγοκαίγονται – έγινε η πιο δημοφιλής εκπομπή του Netflix στο Ηνωμένο Βασίλειο την Boxing Day, ξεπερνώντας τη δεύτερη σεζόν του Squid Game.

Τι είναι αυτό το "εικονικό τζάκι";

Το πρόγραμμα, διάρκειας μίας ώρας, δείχνει φλεγόμενα ξύλα σε λούπα και συνοδεύεται από περιγραφή: "Οι ήχοι του σπασίματος και του τριξίματος της σημύδας δημιουργούν μια χαλαρωτική ατμόσφαιρα".

Ακόμη και η κλασική εκδοχή του τζακιού, το "Classic Crackling Fireplace", κατέλαβε την τρίτη θέση στις προβολές εκείνης της ημέρας, υπενθυμίζοντας ότι λίγα πράγματα είναι πιο μαγικά από τη φλόγα ενός τζακιού – έστω και ψηφιακού.

Τα ψηφιακά τζάκια του Netflix

Η συγκεκριμένη "εκπομπή” δεν είναι κάτι καινούργιο. Το Netflix ξεκίνησε να προβάλλει ψηφιακά τζάκια το 2013 με τη σειρά "Fireplace for Your Home". Έκτοτε, έχουμε δει διάφορες παραλλαγές, όπως το "Bridgerton: Fireplace", το "Mid-Century Modern Fireplace" και το "Family Pack: Fireplace" με θέμα την κατασκήνωση.

Η δημοτικότητά τους κορυφώνεται κάθε Χριστούγεννα. Πέρυσι, δύο εκπομπές τζακιού βρέθηκαν στη δεύτερη και τρίτη θέση της κατάταξης του Netflix την ημέρα των Χριστουγέννων στο Ηνωμένο Βασίλειο. Φέτος, το "Crackling Birchwood Fireplace" κατέκτησε την κορυφή όχι μόνο στη Βρετανία, αλλά και στον Καναδά, ενώ στις ΗΠΑ έφτασε στη δεύτερη θέση.

Το φαινόμενο έχει αποκτήσει μέχρι και παρωδία: ένα μίνι ντοκιμαντέρ στο YouTube του Netflix δείχνει σκηνοθέτες να επιλέγουν προσεκτικά τα ιδανικά κούτσουρα για την τέλεια λήψη.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.