Σε ένα event όπου το στυλ και η ουσία βαδίζουν μαζί, το Esquire Summerhouse δεν θα μπορούσε παρά να φιλοξενήσει ένα brand που υπηρετεί ακριβώς αυτά τα δύο στοιχεία: το μ. Artisan Water. Το πρώτο φυσικό μεταλλικό νερό στην Ελλάδα που κυκλοφορεί σε αλουμινένια συσκευασία, δωσε το στίγμα του με την κομψή και χαρακτηριστική παρουσία του. Καθαρές γραμμές, μινιμαλιστικός σχεδιασμός, διεθνής διάκριση στα German Design Awards—όχι απλώς όμορφο, αλλά με ουσιαστικό περιεχόμενο.

Το μ. Artisan Water είναι μια πρόταση που συνδυάζει μοναδικά αισθητική, εμπειρία και ποιότητα. Δεν επιχειρεί να τραβήξει την προσοχή με υπερβολές, αλλά με τη σιωπηλή αυτοπεποίθηση μίας αυθεντικής επιλογής. Κάθε στοιχεία του – από τη γεύση μέχρι την υφή της συσκευασίας- έχει σχεδιαστεί για να εκφράζει έναν διακριτικό τρόπο ζωής.

Πάνος Ιωαννίδης

Κι αν η βιωσιμότητα μοιάζει πια απαραίτητη και όχι προαιρετική, το μ. καταφέρνει να την κάνει ελκυστική. Όχι μόνο μέσω της συσκευασίας, αλλά και με μια ταυτότητα που συνδέει την αυθεντικότητα με τον σύγχρονο σχεδιασμό. Δίνει χώρο στο παρελθόν να συναντήσει το παρόν. Με στυλ.

Bruno Cerella

Στο χώρο υπήρξε ένας καθρέφτης με το χαρακτηριστικό μ. και αποτέλεσε την κατάλληλη ευκαιρία για φωτογραφίες για όλους δίπλα σε αγαπημένα πρόσωπα και φίλους. Μάλιστα αρκετοί δεν δίστασαν να γράψουν το μήνυμά τους πάνω στον καθρέφτη.

Αντώνης Κισκίρας
Έβελυν Καζαντζόγλου
Bruno Cerella, Αθηνά Οικονομάκου

Κατά τη διάρκεια του Esquire Summerhouse στο Island Athens Riviera, οι προσκεκλημένοι γνώρισαν από κοντά αυτό το ξεχωριστό μεταλικό νερό. Ανάμεσά τους η Αθηνά Οικονομάκου με τον Μπρούνο Τσερέλα, που φωτογραφήθηκαν με το χαρακτηριστικό μαύρο κουτάκι με γεύση λεμόνι στο χέρι—ένα sparkling water χωρίς αλκοόλ, που είναι ιδιαίτερα αγαπητό για όσους προσέχουν. 

Η λεπτομέρεια κάνει πάντα τη διαφορά. Και εκεί, ακριβώς, βρέθηκαν μαζί το Esquire και το μ. Artisan Water: στη λεπτή γραμμή ανάμεσα στο διακριτικό και το ξεχωριστό.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.