Ένα περιστατικό στο US Open, το δημοφιλές τουρνουά τένις, έγινε το πιο συζητημένο viral των ημερών, αλλά όχι για τους λόγους που θα περίμενε κανείς. Ο Πολωνός CEO Piotr Szczerek, ιδρυτής της εταιρείας Drogbruk, βρέθηκε στο επίκεντρο ενός σκανδάλου όταν "άρπαξε" ένα υπογεγραμμένο καπέλο που προοριζόταν για ένα παιδί.

Στο βίντεο που κυκλοφόρησε ευρέως στα social media, ο τενίστας Kamil Majchrzak, μετά τη νίκη του, πήγε να δώσει το καπέλο του σε έναν μικρό φαν με το όνομα Brock. Πριν όμως το παιδί προλάβει να το πιάσει, ο Szczerek το άρπαξε και το έβαλε στην τσάντα της συντρόφου του.

Χρήστες καλούν σε μποϊκοτάζ προς την εταιρεία του Szczerek, την Drogbruk

Η κίνηση αυτή προκάλεσε έντονες αντιδράσεις. Χρήστες στο διαδίκτυο τον χαρακτήρισαν "αλαζόνα" και "αηδιαστικό", ενώ στο GoWork, μια πλατφόρμα με εταιρικές αξιολογήσεις, η φήμη της Drogbruk κατέρρευσε, πέφτοντας στο 1,4/5 μετά από χιλιάδες αρνητικές κριτικές. Πολλοί μάλιστα κάλεσαν σε μποϊκοτάζ.

Λίγο αργότερα, εμφανίστηκε μια δήλωσηυποτίθεται γραμμένη από τον ίδιο τον Szczerek– η οποία έγινε viral. Σε αυτήν, ο CEO υπερασπίζεται την πράξη του με έναν μάλλον προκλητικό τόνο: "Ναι, το πήρα. Ναι, το έκανα γρήγορα. Αλλά όπως πάντα λέω, στη ζωή ισχύει το 'όποιος φτάνει πρώτος, σερβίρεται πρώτος'… Αν ήσουν πιο γρήγορος, θα το είχες εσύ. Σας υπενθυμίζω ότι η προσβολή ενός δημόσιου προσώπου μπορεί να έχει νομικές συνέπειες".

Σε άλλο σημείο του κειμένου φέρεται να έγραψε: "Το περιστατικό με το καπέλο πήρε δυσανάλογες διαστάσεις. Ας μην γίνει παγκόσμιο σκάνδαλο για ένα καπέλο. Είναι απλά ένα καπέλο".

Το αν η δήλωση προέρχεται πράγματι από τον Szczerek δεν έχει επιβεβαιωθεί, αφού όλοι οι λογαριασμοί του στα social media απενεργοποιήθηκαν. Ωστόσο, φέρεται να δημοσιεύτηκε σε φόρουμ του GoWork και στη συνέχεια αναπαράχθηκε παντού.

Η έκπληξη

Η υπόθεση είχε και συνέχεια. Ο Majchrzak αποφάσισε να βρει τον μικρό Brock και να του κάνει την έκπληξη. Σε ανάρτησή του έγραψε: "Σήμερα, μετά την προθέρμανση, είχα μια όμορφη συνάντηση. Αναγνωρίζεις το καπέλο;" – χαρίζοντάς του όχι μόνο ένα καινούργιο υπογεγραμμένο καπέλο, αλλά και δώρα με θέμα το τένις.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.