Η πικρή αλήθεια για τους influencers

Μία νέα έρευνα στις ΗΠΑ αναφέρει ότι το 58% των χρηστών των social media αποφεύγουν ενεργά τις χορηγούμενες αναρτήσεις των influencers.

Γράφει: Esquire Editors 17 Απριλίου 2021

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, το 58% των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι δεν θα αγοράσουν προϊόντα που προωθούνται από influencers και ότι αποφεύγουν ενεργά τις διαφημιστικές αναρτήσεις που φαίνονται μη αυθεντικές ή μη ενημερωτικές.

Σύμφωνα με το website Visual Objects, οδηγό για υπηρεσίες B2B, για την έρευνα αντλήθηκαν πληροφορίες από 501 ενεργούς χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ και εξετάστηκε πώς αλληλεπιδρούν με influencers και τι τους οδηγεί να ακολουθήσουν διάφορους λογαριασμούς influencers.

Είναι θέμα ενδιαφέροντος

Τα αποτελέσματα της έρευνας, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, έδειξαν ότι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσελκύονται από ενημερωτικό περιεχόμενο που παρέχει πληροφορίες για ένα θέμα ενδιαφέροντος.

> Διάβασε ακόμη: Βοηθός Influencer: Η χειρότερη δουλειά στον κόσμο

Οι πιο δημοφιλείς τύποι influencers τους οποίους ακολουθούν οι χρήστες είναι σε ποσοστό 34% εμπειρογνώμονες σε συγκεκριμένα θέματα, ηγέτες στον επιχειρηματικό τομέα σε ποσοστό 29% και ειδικοί ευεξίας σε ποσοστό 28%.

"Οι influencers με εξειδίκευση σε θέματα μπορούν να προσελκύσουν τους ακολούθους τους και να δημιουργήσουν κοινότητες με βάση τα κοινά ενδιαφέροντα. Οι influencers με τους αφοσιωμένους, εξειδικευμένους, ακόλουθους είναι ιδανικοί υποψήφιοι για επιχειρηματικές συνεργασίες" αναφέρουν τα πορίσματα της έρευνας.

Ο Κάιλ Ντουλέι, διευθυντής της Collabstr, αγοράς που συνδέει brand με influencers, δήλωσε ότι τα brand πρέπει να στοχεύουν στην αυθεντικότητα και τη σχετικότητα στο χορηγούμενo περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Όλοι γίνονται επιλεκτικοί

Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι άνθρωποι είναι πολύ επιλεκτικοί σχετικά με τον ποιον ακολουθούν. Η πλειοψηφία των χρηστών κοινωνικών μέσων, το 57%, ακολουθεί πέντε ή λιγότερους microinfluencers και προτιμά να ακολουθεί microinfluencers με λιγότερους από 50.000 ακόλουθους.

Micro-Influencers είναι οι influencers με συγκεκριμένο κοινό στα social media όχι πολυάριθμο, αλλά με ιδιαίτερα υψηλή αλληλεπίδραση.

> Διάβασε ακόμη: Ο The Rock είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος influencer του πλανήτη

Ο Τάνερ Άρνολντ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Revelation Machinery, δήλωσε ότι πιστεύει ότι οι microinfluencers είναι η καλύτερη επιλογή των επιχειρήσεων για συνεργασίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

"Κάθε brand θα πρέπει να περιλαμβάνει microinfluencers στην εκστρατεία μάρκετινγκ, επειδή αυτό θα βοηθήσει τον προϋπολογισμό τους μακροπρόθεσμα. Τα brand έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσεγγίσουν ένα μεγαλύτερο, πιο αφοσιωμένο κοινό με αυτόν τον τρόπο, και αυτό τους επιτρέπει να αναπτύξουν μια πραγματική βάση ακολούθων" ανέφερε.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Στις Σπέτσες με τη Belvedere και τον Γιώργο Καράβα

Όλα όσα ζήσαμε στο Spetses Classic Yacht Regatta μαζί με το διεθνούς φήμης μοντέλο και την super premium βότκα.

Ο David Bowie για δεύτερη φορά Barbie

Η νέα κούκλα αποτίει φόρο τιμής στα 50 χρόνια του άλμπουμ Hunky Dory.

Από το Walkman ξεκίνησαν όλα

43 χρόνια ακριβώς μετά το πρώτο Walkman, η ιδέα της δημιουργίας του παραμένει επίκαιρη.

Γραφει Νικος Παπαηλιου

Ο Elvis Presley και η αδυναμία του σε ένα συγκεκριμένο καλλιτέχνη

Κι όλα ξεκίνησαν από τη συνάντησή τους το 1965.

Όσα γνωρίζουμε για τον Αmir El Masry, τον Μοhamed Al Fayed στο επόμενο Crown

Τον κομβικό ρόλο στη ζωή και στον θάνατο της πριγκίπισσας Diana θα παίξει ο ανερχόμενος ηθοποιός.