Η πικρή αλήθεια για τους influencers

Μία νέα έρευνα στις ΗΠΑ αναφέρει ότι το 58% των χρηστών των social media αποφεύγουν ενεργά τις χορηγούμενες αναρτήσεις των influencers.

Γράφει: Esquire Editors 17 Απριλίου 2021

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, το 58% των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι δεν θα αγοράσουν προϊόντα που προωθούνται από influencers και ότι αποφεύγουν ενεργά τις διαφημιστικές αναρτήσεις που φαίνονται μη αυθεντικές ή μη ενημερωτικές.

Σύμφωνα με το website Visual Objects, οδηγό για υπηρεσίες B2B, για την έρευνα αντλήθηκαν πληροφορίες από 501 ενεργούς χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ και εξετάστηκε πώς αλληλεπιδρούν με influencers και τι τους οδηγεί να ακολουθήσουν διάφορους λογαριασμούς influencers.

Είναι θέμα ενδιαφέροντος

Τα αποτελέσματα της έρευνας, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, έδειξαν ότι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσελκύονται από ενημερωτικό περιεχόμενο που παρέχει πληροφορίες για ένα θέμα ενδιαφέροντος.

> Διάβασε ακόμη: Βοηθός Influencer: Η χειρότερη δουλειά στον κόσμο

Οι πιο δημοφιλείς τύποι influencers τους οποίους ακολουθούν οι χρήστες είναι σε ποσοστό 34% εμπειρογνώμονες σε συγκεκριμένα θέματα, ηγέτες στον επιχειρηματικό τομέα σε ποσοστό 29% και ειδικοί ευεξίας σε ποσοστό 28%.

"Οι influencers με εξειδίκευση σε θέματα μπορούν να προσελκύσουν τους ακολούθους τους και να δημιουργήσουν κοινότητες με βάση τα κοινά ενδιαφέροντα. Οι influencers με τους αφοσιωμένους, εξειδικευμένους, ακόλουθους είναι ιδανικοί υποψήφιοι για επιχειρηματικές συνεργασίες" αναφέρουν τα πορίσματα της έρευνας.

Ο Κάιλ Ντουλέι, διευθυντής της Collabstr, αγοράς που συνδέει brand με influencers, δήλωσε ότι τα brand πρέπει να στοχεύουν στην αυθεντικότητα και τη σχετικότητα στο χορηγούμενo περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Όλοι γίνονται επιλεκτικοί

Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι άνθρωποι είναι πολύ επιλεκτικοί σχετικά με τον ποιον ακολουθούν. Η πλειοψηφία των χρηστών κοινωνικών μέσων, το 57%, ακολουθεί πέντε ή λιγότερους microinfluencers και προτιμά να ακολουθεί microinfluencers με λιγότερους από 50.000 ακόλουθους.

Micro-Influencers είναι οι influencers με συγκεκριμένο κοινό στα social media όχι πολυάριθμο, αλλά με ιδιαίτερα υψηλή αλληλεπίδραση.

> Διάβασε ακόμη: Ο The Rock είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος influencer του πλανήτη

Ο Τάνερ Άρνολντ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Revelation Machinery, δήλωσε ότι πιστεύει ότι οι microinfluencers είναι η καλύτερη επιλογή των επιχειρήσεων για συνεργασίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

"Κάθε brand θα πρέπει να περιλαμβάνει microinfluencers στην εκστρατεία μάρκετινγκ, επειδή αυτό θα βοηθήσει τον προϋπολογισμό τους μακροπρόθεσμα. Τα brand έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσεγγίσουν ένα μεγαλύτερο, πιο αφοσιωμένο κοινό με αυτόν τον τρόπο, και αυτό τους επιτρέπει να αναπτύξουν μια πραγματική βάση ακολούθων" ανέφερε.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Όσα πρέπει να γνωρίζεις για την ασβεστοποιό τενοντίτιδα ώμου

Το φαινόμενο εμφανίζεται συνήθως σε ενήλικες 30-60 ετών, ενώ η αιτία του μέχρι στιγμής δεν είναι απόλυτα γνωστή.

Τα Apple Vision Pro και το ενδεχόμενο να αλλάξουν την τεχνολογία για πάντα

Η νέα καινοτομία της Apple ονομάζεται Vision Pro και -σίγουρα- θα σε ενθουσιάσει.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Όταν ο Leonardo DiCaprio έφαγε 'άκυρο' από τη Gwyneth Paltrow

Leonardo DiCaprio και Gwyneth Paltrow ήταν "κατά το ήμισυ" τελειωμένη υπόθεση, εκείνος ήθελε τουλάχιστον.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Κάποιοι λόγοι για τους οποίους δε βρίσκεις σύντροφο

Μία καλή κουβέντα με τον εαυτό σου και τις ανάγκες σου, είναι μία καλή αρχή.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Απλές και ήπιες ασκήσεις για να ξαναβρείς τη φόρμα σου

Όσα ξέρει περί body reconditioning ο personal trainer που μεταμόρφωσε τη Lily James σε Pamela Anderson.

Γραφει Γιαννης Σπανος