Δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρουμε ότι το Twitter εξετάζει το ενδεχόμενο να δημιουργήσει συνδρομητική υπηρεσία, απλώς αργά και σταθερά διαρρέουν διάφορες σχετικές πληροφορίες για το εν λόγω εγχείρημα που φημολογείται από τον Ιούλιο του 2020. Σύμφωνα με τα νέα δημοσιεύματα που κυκλοφορούν, το προσωρινό της όνομα είναι Twitter Blue θα κοστίζει 2,46 ευρώ. Στις επιπρόσθετες και άρα πληρωτέες λειτουργίες συμπεριλαμβάνονται η χωρίς διαφημίσεις εκδοχή του Twitter, η δυνατότητα του unsend στα tweets, ένα interface που θυμίζει outlook και θα επιτρέπει την οργάνωση των threads σε φακέλους.

Τα μειονεκτήματα του εγχειρήματος

Αυτό το "μοντέλο" συνδρομής έχει πολλά προβλήματα, αλλά το κύριο είναι ότι δε διαθέτει κάτι πραγματικά ελκυστικό για το χρήστη ώστε να δικαιολογεί τη χρέωση και να τον πείσει να γίνει χρήστης της συνδρομητικής υπηρεσίας. Προφανώς, οι περισσότεροι αντιπαθούν τις διαφημίσεις, αλλά η εξάλειψή τους δεν αντισταθμίζεται με 2,5 ευρώ κόστος το μήνα. Άλλωστε, ένα ακόμη αδιάφορο tweet στο timeline μας, δεν έβλαψε κανέναν. Ειδικά εφόσον έχεις τη δυνατότητα ως χρήστης να γράψεις εκ των υστέρων ό,τι θέλεις για την οποιαδήποτε άχρηστη διαφήμιση. Όσο για το undo στα tweets, τη στιγμή που μπορείς έτσι κι αλλιώς να διαγράψεις ό,τι έχεις tweetάρει, για εμάς δεν παρουσιάζει καμία απολύτως διαφορά ή έστω κίνητρο. 

Το μόνο επιπρόσθετο χαρακτηριστι που ίσως βγάζει κάποιο νόημα είναι η οργάνωση των tweets ανά θέματα, threads ή χρήστες ειδικά σε περίπτωση που θέλεις να αποθηκεύεις ό,τι ενδιαφέρον συναντάς στην πλατφόρμα ώστε να μην περάσει στη λήθη. Ισχύει ότι είναι κάτι που έχουν ζητήσει αρκετοί χρήστες με την πάροδο των ετών, αλλά στην προκειμένη περίπτωση, επιστρέφουμε στο ίδιο πράγμα: είναι μία λειτουργία που σίγουρα αναβαθμίζει την εμπειρία του χρήστη ως μέλος του Twitter, ωστόσο δεν είναι τόσο ζωτικής σημασίας ώστε να αποτελέσει κύριο κίνητρο για να πληρώσουμε για αυτήν. Ουσιαστικά θα είναι μία ακόμη προσθήκη στις βελτιώσεις που ήδη έχουν πραγματοποιηθεί στο κοινωνικό δίκτυο το τελευταίο χρονικό διάστημα.