Τη Δευτέρα, το Twitter αποκάλυψε μέσω ανάρτησης στο επίσημο ιστολόγιό του το Live Shopping, μια νέα υπηρεσία στο πλαίσιο της οποίας θα επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν αγορές εντός εφαρμογής μέσω των ιστοτόπων λιανικού εμπορίου. Με την κίνηση αυτή, το Twitter καθίσταται ο τελευταίος κολοσσός κοινωνικής δικτύωσης που κάνει το ντεμπούτο του στο αναδυόμενο σύμπαν των ηλεκτρονικών αγορών μέσω ζωντανής ροής περιεχομένου.

Το πρώτο event θα λάβει χώρα την Κυριακή στον λογαριασμό της Walmart στο Twitter και θα αφορά "ένα 30λεπτο σόου αγορών ηλεκτρονικών προϊόντων, οικιακών ειδών, ρούχων, εποχιακών ειδών, με καλεσμένους έκπληξη και πολλά ακόμη”, και με παρουσιαστή τον τραγουδιστή Jason Derulo.

Πώς θα γίνονται οι αγορές

Οι χρήστες του Twitter θα μπορούν να κάνουν τις αγορές τους μέσω μιας "καρτέλας αγορών" κατά τη διάρκεια της ζωντανής ροής περιεχομένου, ενώ ένα "banner προς αγορά" προϊόντων θα παίζει το άνω μέρος της οθόνης όπου θα διαφημίζονται τα προς πώληση αγαθά.

Η συνέχεια στο Capital.gr