Εμείς κοιμόμαστε και το Twitter δουλεύει, ανελλιπώς. Η δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης και ο αεικίνητος Elon Musk, δεν επαναπαύονται ποτέ, παρουσιάζοντας στους χρήστες ακόμη μία αλλαγή, που -αναμφίβολα- θα προκαλέσει αντιδράσεις.

Το νέο χαρακτηριστικό που εγκαινίασε το Twitter, προκειμένου να προωθήσει το νεοσύστατο πρόγραμμα συνδρομής επί πληρωμή, Twitter Blue, σχετίζεται με την επικοινωνία των χρηστών.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για μία αλλαγή στις ρυθμίσεις κάθε χρήστη με ανοιχτά DMs, που θα εμποδίζει τους μη συνδρομητές του Twitter Blue από το να τους στέλνουν μηνύματα.

Την Παρασκευή, το Twitter άρχισε να διαθέτει μια νέα επιλογή ρυθμίσεων για τα άμεσα μηνύματα στην πλατφόρμα. Προηγουμένως οι χρήστες του Twitter είχαν δύο επιλογές: Μπορούσαν να επιτρέπουν σε όλους στην πλατφόρμα να τους στέλνουν μηνύματα ή μόνο εκείνους που επίσης ακολουθούσαν να τους στέλνουν μηνύματα. Στη δεύτερη περίπτωση, η λειτουργία των DM εμφανιζόταν μόνο για τους χρήστες που ακολουθούσαν.

Με τη νέα εξέλιξη, ωστόσο, επιτρέπεται στους χρήστες να λαμβάνουν DM μόνο από όσους ακολουθούν, καθώς και από επαληθευμένους χρήστες. Ίσως, όταν το παλιό σύστημα επαλήθευσης ήταν ενεργό και οι επαληθευμένοι χρήστες ήταν κυρίως διάσημοι, επαγγελματίες αθλητές και άλλες προσωπικότητες των μέσων ενημέρωσης, αυτή η λειτουργία να ήταν χρήσιμη. Όμως,, στο Twitter του Elon Musk, αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι οποιοσδήποτε πληρώνει 8 δολάρια το μήνα για το Twitter Blue μπορεί πλέον να στείλει μήνυμα.

"Ξεκινώντας από τις 14 Ιουλίου, προσθέτουμε μια νέα ρύθμιση μηνυμάτων που θα βοηθήσει στη μείωση του αριθμού των μηνυμάτων spam στα DMs", ανακοίνωσε το Twitter στον επίσημο λογαριασμό @TwitterSupport. "Με τη νέα ρύθμιση ενεργοποιημένη, τα μηνύματα από χρήστες που ακολουθείτε θα φτάνουν στα κύρια εισερχόμενά σας, ενώ τα μηνύματα από επαληθευμένους χρήστες που δεν ακολουθείτε θα αποστέλλονται στα εισερχόμενα μηνυμάτων που ζητάτε".

Αν και αυτή η νέα ρύθμιση παρουσιάζεται ως ένας τρόπος μείωσης των spam μηνυμάτων, ορισμένοι εξέλαβαν αυτή την ανακοίνωση ως παραδοχή του Twitter ότι ακόμη και οι χρήστες του Twitter Blue μπορούν να στέλνουν ανεπιθύμητα μηνύματα. Παρόλα αυτά, αυτή η ρύθμιση μπορεί να αλλάξει από τον χρήστη, όπως γνωστοποίησε το Twitter.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.