Tο Apple Vision Pro, το headset "χωρικής υπολογιστικής", όπως θέλει να το ονομάζει η εταιρεία, έκανε το ντεμπούτο του στις ΗΠΑ, στις 2 Φεβρουαρίου, και οι ανυπόμονοι fans κατέφθασαν στα Apple Stores άμεσα για να αποκτήσουν τη συσκευή.

Οι αρχικές αντιδράσεις ήταν πολύ θετικές, αλλά σχεδόν δύο εβδομάδες μετά την κυκλοφορία του, κάποιοι αγοραστές επιστρέφουν τις συσκευές τους πίσω.

Τα προβλήματα του Apple Vision Pro

Βασική ανησυχία μεταξύ των αγοραστών του Vision Pro έχει να κάνει με τον σχεδιασμό του. Πολλοί παραπονιούνται για την ενόχληση που προκαλεί η χρήση του headset για παρατεταμένες περιόδους, αναφέροντας δυσφορία, ακόμα και όταν αυτό έχει ρυθμιστεί για άνεση. Το βάρος της συσκευής λένε πως παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτό, καθώς δεν είναι το ιδανικό για καθημερινή χρήση.

Επιπλέον, οι χρήστες εξέφρασαν την απογοήτευσή τους σχετικά με την ποιότητα της εικόνας. Συγκεκριμένα, υπογραμμίζουν ζητήματα σχετικά με την ικανότητα της συσκευής να επικαλύπτει απρόσκοπτα εικονικές εφαρμογές, σημειώνοντας την έλλειψη ευκρίνειας κατά την παρατήρηση του πραγματικού περιβάλλοντος. Άλλοι πάλι αναφέρουν την παρουσία ενοχλητικών μαύρων άκρων κατά μήκος της περιμέτρου της οθόνης.

JOSH EDELSON/AFP via Getty Images

Επιπλέον, ορισμένοι καταναλωτές αμφισβητούν την αξία του Vision Pro, λαμβάνοντας υπόψη την υψηλή τιμή του. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι αυτήν τη στιγμή υπάρχει έλλειψη σε ποικιλία εμπειριών και περιεχομένου και δεν δικαιολογείται η υψηλή επένδυση για τη συσκευή, ενώ άλλοι πιστεύουν πως είναι υπερκοστολογημένη για τις δυνατότητές της.

Καμία απάντηση από την Apple

H Apple τηρεί -μέχρι στιγμής τουλάχιστον- σιγή ιχθύος σχετικά με τις επιστροφές, ούτε έχει απαντήσει στις ανησυχίες των καταναλωτών.

Το Apple Vision Pro φαίνεται πως είναι ένα χαρακτηριστικό "προϊόν πρώτης γενιάς", το οποίο συνοδεύεται από όλες τις "βρεφικές ασθένειες", που πλήττουν αντίστοιχα προϊόντα. Υπάρχουν ελλείψεις, ο σχεδιασμός χρήζει βελτίωσης και σαφώς το κόστος δεν είναι ιδανικό. Ειδικότερα, η πολύ υψηλή τιμή του έχει οδηγήσει πολλούς χρήστες, που απλά ήθελαν να δοκιμάσουν τις τεχνολογίες της νέας συσκευής, να επιλέξουν την επιστροφή χρημάτων, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για περαιτέρω βελτίωση αυτής της αναδυόμενης τεχνολογίας.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.