Το φιλόδοξο project της Ubisoft, Skull and Bones, επιτέλους έβαλε πλώρη για τις κονσόλες και τα PC μας, μετά από μια δεκαετία ανάπτυξης. Καθώς φοράμε τα πειρατικά μας καπέλα, ξεκινάμε να εξερευνήσουμε τις απέραντες θάλασσές του.
Από την αρχή, το Skull and Bones τοποθετήθηκε στην κατηγορία games as a service (GaaS), υποσχόμενο συνεχή υποστήριξη και νέο περιεχόμενο για αρκετά χρόνια. Ωστόσο, ακόμη και στα στάδια της beta, οι ρωγμές στα θεμέλιά του ήταν εμφανείς. Αυτή η κριτική εξετάζει την αρχική έκδοση του παιχνιδιού, αναγνωρίζοντας τα ελαττώματά του και προβλέποντας ταυτόχρονα πιθανές βελτιώσεις μέσω μελλοντικών ενημερώσεων.
Η χρυσή εποχή της πειρατείας
To Skull and Bones βυθίζει τους παίκτες στη χρυσή εποχή της πειρατείας, σπρώχνοντάς τους στα νερά του Ινδικού Ωκεανού, με στόχο να γίνουν ο απόλυτος βασιλιάς των πειρατών. Ωστόσο, η λειτουργία του campaign μοιάζει ανιαρή, λειτουργώντας περισσότερο ως tutorial, παρά ως μια συναρπαστική αφηγηματική εμπειρία.
Με επαναλαμβανόμενες αποστολές και ελάχιστη ανάπτυξη χαρακτήρων, το παιχνίδι δυσκολεύεται να συλλάβει την ουσία της πειρατείας, πέρα από τη συσσώρευση λάφυρων.
Παρά το πειρατικό του θέμα, το Skull and Bones αποτυγχάνει να ενσωματώσει πλήρως το πνεύμα της πειρατείας. Η απουσία μάχης εδάφους και τα βαρετά καθήκοντα της συλλογής πόρων αφαιρούν από το immersion. Η αναζήτηση θησαυρού στερείται σημασίας, υπονομεύοντας την κεντρική γοητεία της πειρατείας. Αυτές οι ελλείψεις υπογραμμίζουν την αποσύνδεση μεταξύ του concept του παιχνιδιού και της εκτέλεσής του.
Ναυμαχίες και looting
Στον πυρήνα του, το Skull and Bones είναι ένα looter shooter σε έναν εκπληκτικό ανοιχτό κόσμο. Οι ναυμαχίες κλέβουν τις εντυπώσεις, προσφέροντας συναρπαστικό gameplay και δυναμικούς μηχανισμούς μάχης. Με μια αρκετά μεγάλη ποικιλία όπλων και επιλογών προσαρμογής, οι παίκτες μπορούν να προσαρμόσουν τα πλοία τους ανάλογα με το στυλ παιχνιδιού τους. Ωστόσο, το grind για cosmetics μπορεί να αποθαρρύνει κάποιους, αναδεικνύοντας την εξάρτηση του παιχνιδιού από τις μικροσυναλλαγές.
Ενώ οι ανοιχτές θάλασσες του Ινδικού Ωκεανού διαθέτουν εντυπωσιακά γραφικά που κόβουν την ανάσα, στη στεριά το παιχνίδι απογοητεύει. Τα μοντέλα των χαρακτήρων στερούνται λεπτομερειών, οι υφές φαίνονται ξεπερασμένες και τα εφέ φωτισμού αφήνουν πολλά περιθώρια για βελτιώσεις. Τα προβλήματα στις επιδόσεις μειώνουν περαιτέρω την εμπειρία, αναδεικνύοντας τον προβληματικό κύκλο ανάπτυξης του παιχνιδιού.
Παρά τα ελαττώματά του, το Skull and Bones δείχνει υποσχόμενο, με δυνατότητες εξιλέωσης μέσω μελλοντικών ενημερώσεων. Το αν η Ubisoft μπορεί να σώσει το παιχνίδι παραμένει αβέβαιο, αλλά το ταξίδι που θα ακολουθήσει θα είναι καθοριστικό για την τύχη του.
Συμπέρασμα
Το Skull and Bones σαλπάρει με μεγάλες φιλοδοξίες, αλλά δεν καταφέρνει αυτήν τη στιγμή να ενθουσιάσει. Παρόλο που οι αδυναμίες του είναι εμφανείς, υπάρχει ελπίδα για βελτίωση, αν η Ubisoft μπορέσει να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις. Το αν θα βυθιστεί ή θα πλεύσει προς την επιτυχία μένει να το δούμε, αλλά ένα πράγμα είναι σίγουρο: το ταξίδι μόλις ξεκίνησε.
Score: 2/5
To Skull and Bones κυκλοφόρησε στις 16 Φεβρουαρίου 2024 για PS5, PC και Xbox Series X|S. Δοκιμάστηκε σε PS5. Είναι κατάλληλο για ηλικίες 18+.
Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από τη CD Media/Ubisoft για τις ανάγκες του review.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.