Ο Elon Musk πιστεύει ότι έχει βρει τον λόγο για τον οποίο το feed σου στο X (πρώην Twitter) μπορεί να γίνεται όλο και πιο τοξικό. Ο ιδιοκτήτης του X έγραψε σε μια ανάρτησή του ότι ο αλγόριθμος του X "υποθέτει" ότι οι χρήστες θέλουν να βλέπουν περισσότερα από το ίδιο είδος περιεχομένου με το οποίο αλληλεπιδρούν.
"Ένα από τα ισχυρότερα σήματα είναι αν προωθείς αναρτήσεις του X σε φίλους, υποθέτει ότι σου αρέσει πολύ αυτό το περιεχόμενο, επειδή απαιτεί προσπάθεια για να το προωθήσεις", έγραψε ο Musk.
Και πρόσθεσε: "Δυστυχώς, αν ο πραγματικός λόγος που προώθησες το περιεχόμενο σε φίλους ήταν επειδή εξοργίστηκες από αυτό, δεν είμαστε αρκετά έξυπνοι για να το συνειδητοποιήσουμε".
Καλύτερα να κοινοποιήσεις αναρτήσεις με κουτάβια
Ο Musk αργότερα απάντησε σε μια ανάρτηση ενός χρήστη, που πρότεινε στους ανθρώπους να μοιράζονται αναρτήσεις με κουτάβια "ώστε το feed σου να μην γίνει πολύ τοξικό".
"Ισχύει. Ήμουν μόλις με μερικούς φίλους που έλεγαν ότι το feed τους είχε γίνει πιο τοξικό πρόσφατα", έγραψε ο Musk. "Αποδεικνύεται ότι μοιράζονταν παραδείγματα τοξικών αναρτήσεων μεταξύ τους, κάτι που κάνει τον αλγόριθμο να πιστεύει ότι αγαπάς τις τοξικές αναρτήσεις".
Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένου του X, χρησιμοποιούν αλγόριθμους συστάσεων μηχανικής μάθησης για να προβλέψουν το περιεχόμενο που θέλουν οι χρήστες. Το X συνιστά αναρτήσεις που εμφανίζονται στο feed ενός χρήστη στην ενότητα "Αναζήτηση", στο feed "Για εσάς", καθώς και σε διαφημίσεις.
Πώς λειτουργούν οι συστάσεις
Μια ανάρτηση στο blog του X από το περασμένο έτος αναφέρει ότι οι συστάσεις του βασίζονται σε πηγές, κατάταξη και εφαρμογές φίλτρων. Θα συνιστά σχετικές αναρτήσεις για έναν χρήστη λαμβάνοντας περίπου 1.500 αναρτήσεις από "εκατοντάδες εκατομμύρια" πηγές υποψηφίων, τις μισές από τις οποίες ακολουθεί ένας χρήστης.
Στη συνέχεια, χρησιμοποιήσει ένα σύστημα AI για να κατατάξει τις αναρτήσεις αυτών των πηγών με βάση τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις, όπως τα likes, τα retweets και τις απαντήσεις. Μετά από αυτό το στάδιο, το X φιλτράρει τις αναρτήσεις με βάση τις προτιμήσεις σου, συμπεριλαμβανομένης της αφαίρεσης αναρτήσεων από λογαριασμούς που έχει αποκλείσει ένας χρήστης, ακατάλληλου περιεχομένου ή αναρτήσεων που έχει ήδη δει ένας χρήστης.
Τον περασμένο Νοέμβριο, ο Musk είχε δηλώσει ότι θα κυκλοφορούσε μια "μεγάλη ενημέρωση" στον αλγόριθμο συστάσεών του που θα βοηθούσε να "εμφανιστούν μικρότεροι λογαριασμοί και αναρτήσεις" εκτός του δικτύου ενός χρήστη.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.