Οι δημιουργοί είναι η ψυχή του TikTok —από τους χορευτές που μιμούνται τις κινήσεις της Taylor Swift μέχρι τους κωμικούς και τους beauty bloggers. Και η πλατφόρμα το ξέρει πολύ καλά. Για αυτό, παρουσίασε μια σειρά από νέες λειτουργίες που στοχεύουν στο να κάνουν τη ζωή των δημιουργών πιο εύκολη και πιο επικερδή.
Κατά τη διάρκεια του TikTok US Creator Summit, όπου συμμετείχαν πάνω από 300 δημιουργοί, η ByteDance αποκάλυψε τα νέα της εργαλεία που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη. Όπως αναφέρει η εταιρεία, "στο TikTok θέλουμε να ενισχύσουμε τη δημιουργικότητα των ανθρώπων με εργαλεία AI που κάνουν πιο εύκολη τη δημιουργία, την ανακάλυψη και τη σύνδεση γύρω από πρωτότυπο περιεχόμενο".
Με λίγα λόγια, η πλατφόρμα στοιχηματίζει στην AI για να βοηθήσει τους χρήστες να φτιάχνουν πιο ελκυστικά βίντεο, με λιγότερο κόπο και καλύτερο αποτέλεσμα, χωρίς να χάνεται το προσωπικό τους στυλ.
Νέες δυνατότητες, λιγότερος κόπος
Τα νέα εργαλεία του TikTok εστιάζουν στο πιο απαιτητικό κομμάτι για κάθε creator: τη δημιουργία. Από την παραγωγή ιδεών και scripts, μέχρι την ανάλυση των τάσεων και την οργάνωση ενός βίντεο, η AI πλέον συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία.
Η πλατφόρμα υπόσχεται ότι τα εργαλεία αυτά θα επιτρέψουν στους δημιουργούς να μετατρέπουν μεγάλο περιεχόμενο σε πιο σύντομο, να προσαρμόζουν τη δομή και τον ρυθμό ενός βίντεο, να βρίσκουν πιο στοχευμένες λεζάντες και hashtags, και να βελτιώνουν την ποιότητα του αποτελέσματος, όλα μέσα από το ίδιο οικοσύστημα.
Φυσικά, όλα τα παραγόμενα βίντεο θα συμμορφώνονται με τις Οδηγίες Κοινότητας του TikTok, περνώντας από έλεγχο πριν δημοσιευθούν, για να διασφαλίζεται η ποιότητα και η ασφάλεια του περιεχομένου.
Πιο δημιουργικό και πιο προσοδοφόρο
Η ByteDance δεν μένει μόνο στη δημιουργία, αλλά επεκτείνει και τον τρόπο που οι δημιουργοί κερδίζουν χρήματα. Η πλατφόρμα αναβαθμίζει το σύστημα συνδρομών, το οποίο επιτρέπει στους δημιουργούς να δημιουργήσουν κοινότητες επί πληρωμή με αποκλειστικό περιεχόμενο.
Με τη νέα πολιτική, οι δημιουργοί θα λαμβάνουν έως και 90% των εσόδων από τις συνδρομές τους. Το βασικό ποσοστό ανεβαίνει στο 70%, ενώ όσοι πληρούν επιπλέον προϋποθέσεις μπορούν να κερδίζουν ένα μπόνους 20% κάθε μήνα.
Το μήνυμα είναι σαφές: το TikTok δεν θέλει απλώς να διατηρήσει τους δημιουργούς του, αλλά να τους βοηθήσει να μεγαλώσουν, δημιουργικά και οικονομικά. Και αν κάτι ξέρει καλά η πλατφόρμα, είναι ότι όταν οι creators έχουν τα σωστά εργαλεία, το επόμενο viral δεν αργεί να έρθει.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.