H Apple κατάφερε για ακόμη μια φορά να γίνει viral, όχι όμως για κάποιο τεχνολογικό άλμα. Η εταιρεία παρουσίασε το iPhone Pocket, μια θήκη μεταφοράς για iPhone που κοστίζει περίπου €215 και το διαδίκτυο… πήρε φωτιά.

Ο λόγος; Η εντυπωσιακή ομοιότητα της θήκης με μια απλή, πλεκτή κάλτσα. Ένας χρήστης στο X σχολίασε χαρακτηριστικά: "230 δολάρια για μια κομμένη κάλτσα", ενώ άλλοι το έθεσαν ακόμη πιο ωμά: "Αν η Apple το πουλάει, κάποιοι θα το αγοράσουν".

Ο δημοφιλής YouTuber Marques Brownlee το πήγε ένα βήμα παραπέρα, χαρακτηρίζοντας το προϊόν "δοκιμασία για όσους αγοράζουν ή υπερασπίζονται οτιδήποτε κυκλοφορεί η Apple". Και πράγματι, το νέο αξεσουάρ μοιάζει να χωρίζει το κοινό σε δύο στρατόπεδα: αυτούς που γελάνε και αυτούς που προσπαθούν να το δικαιολογήσουν.

Η Apple εξήγησε στην ανακοίνωσή της πως το iPhone Pocket αποτελεί μέρος μιας limited edition συνεργασίας με τον ιαπωνικό οίκο Issey Miyake. Ο θρυλικός σχεδιαστής είχε συνεργαστεί και στο παρελθόν με την Apple, δημιουργώντας τα εμβληματικά μαύρα ζιβάγκο του Steve Jobs. Η εταιρεία σημείωσε ότι η έμπνευση για τη θήκη προήλθε από "ένα κομμάτι ύφασμα" και από "την ιδέα της δημιουργίας μιας επιπλέον τσέπης".

Το αξεσουάρ κυκλοφορεί με κοντό λουράκι σε οκτώ χρώματα και με μακρύ λουράκι σε τρία.

Το debate για την τιμή και η… κάλτσα του Borat

Η ανακοίνωση πυροδότησε μία ακόμη συζήτηση γύρω από την τιμολογιακή πολιτική της Apple. Στο X, αρκετοί χρήστες έγραψαν ότι η εταιρεία "δοκιμάζει τα όρια της πίστης" του κοινού της, ενώ άλλοι σχολίασαν την ανοιχτή κορυφή της θήκης και την έλλειψη οποιουδήποτε μηχανισμού ασφαλείας: "χωρίς φερμουάρ, χωρίς δομή... χωρίς ασφάλεια;".

Κάποιοι πιο δημιουργικοί ανέβασαν φωτογραφίες του Sacha Baron Cohen ως Borat με το διάσημο πράσινο mankini, υπονοώντας ότι η αισθητική του iPhone Pocket δεν απέχει και πολύ.

Ωστόσο, υπήρξαν και εκείνοι που έσπευσαν να υπερασπιστούν τη συσκευή, υποστηρίζοντας ότι η τιμή δικαιολογείται από τη συνεργασία με τον Issey Miyake και ότι το προϊόν αποτελεί "ένα νεύμα στην ιστορία της Apple”.

Ο αναλυτής των social media, Matt Navarra, εξήγησε στο BBC ότι πρόκειται περισσότερο για ένα statement κομμάτι: η τιμή, όπως είπε, δεν αφορά τη λειτουργικότητα, αλλά "μορφή, επωνυμία και αποκλειστικότητα". Για τους περισσότερους όμως, παραμένει μια κάλτσα των €215.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.