Η Microsoft και η Sony έχουν επιδοθεί σε έναν σκληρό αγώνα δρόμου για το ποιος θα κόψει πρώτος το νήμα των περισσότερων πωλήσεων τα Χριστούγεννα του 2020. Οι δύο κολοσσοί ετοιμάζουν τις νέες τους κονσόλες, έχουν επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια, εργατοώρες αλλά και ελπίδες σε αυτές, ενώ παράλληλα είναι αρκετά φειδωλοί στις πληροφορίες που μοιράζονται με τα Μέσα. Αν, όμως, όσα ετοιμάζει η ομάδα παραγωγής του PlayStation 5 γίνουν πραγματικότητα στο χειριστήριο της πολυαναμενόμενης παιχνιδομηχανής, τότε είναι πολύ πιθανό το gaming να αλλάξει σελίδα. 

Πώς θα σου φαινόταν ένα gamepad που μπορεί να "διαβάσει" την ένταση που νιώθεις από τον ιδρώτα των χεριών σου; Ναι, σίγουρα, ακούγεται σαν σενάριο επιστημονικής φαντασίας και πιο συγκεκριμένα φέρνει στον νου το επεισόδιο της τρίτης σεζόν του Black Mirror με τίτλο Playtest, όλα όμως δείχνουν ότι σε λίγο καιρό από τώρα ίσως γίνει πραγματικότητα.

Τι ακριβώς συνέβη τώρα και έχει δημιουργήσει ευχάριστη αναταραχή στους κύκλους της gaming κοινότητας; Πριν λίγες μέρες η αρμόδια αμερικανική υπηρεσία για τις πατέντες έδωσε έγκριση σε μία πατέντα που είχε καταθέσει η Sony αναφορικά με το νέο χειριστήριο του PlayStation 5. Η γενική ιδέα πίσω από αυτό, φαίνεται ότι είναι η προσπάθεια της ιαπωνικής εταιρείας να κάνει τα video games ακόμα πιο διαδραστικά. H interactive διασκέδαση και ψυχαγωγία, με άλλα λόγια,  φαίνεται ότι είναι το βασικό ζητούμενο.


Πώς, λοιπόν, θα σου φαινόταν οι "εχθροί" σου στα first-person shooters να αντιλαμβάνονται τον φόβο σου και να φροντίζουν να στέλνουν ενισχύσει την πιο κρίσιμη στιγμή;


Έτσι, λαμβάνοντας υπόψη ότι το να προσθέσει και άλλα εξαρτήματα στην gaming εμπειρία (όπως γάντια ή ειδικές κάσκες) θα ήταν ένα ρίσκο μιας και δεν είναι απαραίτητο ότι όλοι οι gamers θα ήταν διατεθειμένοι να σπαταλήσουν και άλλα χρήματα στο κατά γενική ομολογία όχι και τόσο "οικονομικό τους" χόμπι, φαίνεται ότι αποφάσισε να ρίξει όλο το βάρος στο gamepad της νέας κονσόλας.

Τι μπορεί να κάνει για αυτό εκτός από το ήδη υπάρχον σύστημα κραδασμών; Η κεντρική ιδέα της πατέντας είναι να τοποθετηθούν ειδικοί σένσορες στο χειριστήριο, οι οποίοι θα καταγράφουν την ηλεκτροδερματική δραστηριότητα - ή, πιο απλά, θα μπορούν να αντιλαμβάνονται τα επίπεδα έντασης του gamer. Πώς, λοιπόν, θα σου φαινόταν οι "εχθροί" σου στα first-person shooters να αντιλαμβάνονται τον φόβο σου και να φροντίζουν να στέλνουν ενισχύσει την πιο κρίσιμη στιγμή; Το PlayStation 5 ίσως κάνει τους χειρότερους φόβους σου πραγματικότητα. Κάτι, δηλαδή, που ζητάς από ένα πραγματικά καλό video game.

Από: Esquire IT


Κεντρική φωτογραφία © Getty Images