2 κινήσεις για σκληρότερους κοιλιακούς σε 15 λεπτά

Ένας αποδοτικός συνδυασμός κινήσεων που ενεργοποιεί το σύνολο των μυών του πυρήνα καίγοντας λίπος και σμιλεύοντας τους κοιλιακούς.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 14 Αυγούστου 2020

Όπως αναφέρουν αμέτρητοι λογαριασμοί στο Instagram, μια επίπεδη κοιλιά δημιουργείται λιγότερο με άσκηση και περισσότερο με σωστή διατροφή. Δεν είναι λάθος, αλλά το χτίσιμο ενός ισχυρότερου πυρήνα και η εμφάνιση γράμμωσης στους κοιλιακούς σου απαιτεί να δουλέψεις λίγο σκληρότερα το σώμα σου. Έχοντας αυτό κατά νου, εδώ υπάρχει ένας γρήγορος τρόπος για να κάψεις περισσότερο λίπος από την κοιλιά και να χτίσεις ένα six pack χωρίς να είσαι υποχρεωμένος να μετράς αμέτρητες επαναλήψεις με ροκανίσματα και sit ups.

Οδηγίες:

  • Εκτέλεσε τις παρακάτω 2 ασκήσεις στη σειρά επί 60 δευτερόλεπτα η κάθε μία, και επανάλαβε επί 5 φορές τον κύκλο. Σύνολο, 15 λεπτά -υπολογίζοντας και διαλείμματα ξεκούρασης ενός λεπτού μετά από κάθε τρεις γύρους.
2 κινήσεις για σκληρότερους κοιλιακούς σε 15 λεπτά

Από V-Up σε burpee

Ξαπλωμένος στο πάτωμα, σηκώνεις το άνω μέρος το κορμού και τα πόδια έως ότου τα χέρια σου ακουμπήσουν τις μύτες των ποδιών σου με μία κίνηση (Α). Φέρνοντας τα πόδια πίσω στο πάτωμα, ανεβάζεις το σώμα σε όρθια θέση και εκτελείς μια εκρηκτική επιτόπια αναπήδηση με τα χέρια πίσω από το κεφάλι (B). Επαναλαμβάνεις όλη την κίνηση επί 60’’.

ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ

Υψηλή σανίδα με μετακίνηση εμπρός

Από θέση push ups μετατοπίζεις το βάρος σου ελαφρά προς τα εμπρός, εστιάζοντας στη διατήρηση μιας άκαμπτης θέσης του σώματος από τους αστραγάλους έως τους ώμους, και χωρίς να αφήνεις του γοφούς σου να χαλαρώσουν προς τα κάτω. Κράτα αυτή θέση για 60’’.

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Νέα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Chris Hemsworth έχει ένα σιρκουί ασκήσεων για θηριώδεις μύες

Η προπόνηση του θηρίου: 6 ασκήσεις, 6 επαναλήψεις, 6 σετ.

Πώς θα χτίσεις μεγαλύτερο στήθος χωρίς βάρη

Λίγες εκρηκτικές κινήσεις μπορούν να κάνουν το θώρακά σου να αναπτυχθεί εντυπωσιακά.