Shin Box Press: Πρόγραμμα για ευλυγισία και τεράστιους ώμους

Ιδανική προπόνηση ενάντια στις βλαβερές επιπτώσεις της καθιστικής ζωής.

Γράφει: Αργύρης Κούρσαλης 10 Δεκεμβρίου 2020

Η ευλυγισία είναι ζωτικής σημασίας. Η ικανότητα να κινείς επιτυχημένα το σώμα σου χωρίς να νιώθεις πόνους είναι κάτι που καλό είναι να βάλεις στη ζωή σου – και είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι οι άνθρωποι θα φρόντιζαν περισσότερο για αυτήν, αν δεν ήταν τόσο εχμ… βαρετή. Γιατί να περάσεις τις λίγες στιγμές που μπορείς να αφιερώσεις καθημερινά στο fitness, προσπαθώντας να βελτιώσεις την ευλυγισία του σώματός σου, όταν μπορείς πολύ απλά να φτιάξεις τεράστιες πλάτες; Κανένα πρόβλημα, το παρακάτω πρόγραμμα πετυχαίνει με έναν σμπάρο δύο τρυγόνια.

"Η περιστροφή εσωτερικού-εξωτερικού ισχίου αυτής της κίνησης αντισταθμίζει τις μακροπρόθεσμες επιδράσεις της καθιστικής ζωής, ιδιαίτερα των πόνων στην πλάτη", λέει ο James Stirling, πιο γνωστός ως London Fitness Guy στο Instagram. "Και επειδή η κίνηση είναι με ένα χέρι, είναι μία πρόκληση για τον κορμό σου καθώς αυτός προσπαθεί να αντισταθμίσει την ανισορροπία". Αν όσα γράψαμε στην πρώτη παράγραφο δεν ήταν αρκετά για σένα, ο LFG στα εξηγεί καλύτερα και πιο αναλυτικά.

Πάρε, λοιπόν, ένα δράμι λίγων κιλών και γίνε master με αυτό. Προσπάθησε να κάνεις οκτώ επαναλήψεις από κάθε πλευρά σε κάθε άσκηση αυτού του προγράμματος. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος να αποκτήσεις ευλυγισία αλλά και να γίνεις φέτες σε περίπου τέσσερις εβδομάδες από τώρα.

Δούλεψε τις γωνίες

Shin Box Press: Πρόγραμμα για ευλυγισία και τεράστιους ώμους

Κάτσε με το αριστερό σου πόδι μπροστά, λυγισμένο και να ακουμπάει το έδαφος. Βάλε το δεξί σου πόδι στην άκρη, και αυτό με το γόνατο λυγισμένο. Προσπάθησε ώστε τα πόδια σου να δημιουργούν μία νοητή γωνία 90 μοιρών.

Σήκω όρθιος

Shin Box Press 2

Σφίξε τον κορμό σου και πιάσε το δράμι με το δεξί σου χέρι, ύστερα σήκωσέ το στο επίπεδο των ώμων.  Σφίξε τους γλουτούς σου έτσι ώστε να σηκωθείς όρθιος.

Κάτσε κάτω από το δράμι

Shin Box Press 3

Όπως είσαι γονατισμένος, φέρε το δράμι πάνω από το κεφάλι σου. Τέντωσε τους τρικέφαλους αλλά συγκεντρώσου και στην ωμοπλάτη σου, έτσι ώστε το βάρος να είναι σταθερό όταν θα βρεθεί στην κορυφή.

Η άλλη πλευρά

Κατέβασε το δράμι και πάρε μία ανάσα. Ολοκλήρωσε το σετ και μετά άλλαξε πλευρά για οκτώ επαναλήψεις με το άλλο χέρι. 

Από: Esquire UK

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Η προπόνηση που έχτισε τον James McAvoy για το Glass

Κατάφερε να φτιάξει αυτό το σώμα μέσα σε μόλις τρεις μήνες.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Τα πιο ακριβά αυτοκίνητα του κόσμου αυτή τη στιγμή

Ferrari, Aston Martin, Bugatti και σία: Τα μοντέλα που κοστίζουν όσο το ΑΕΠ μίας μικρής χώρας.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Η Μάλτα πληρώνει για ταξιδιώτες

Το μικρό νησιωτικό κράτος θέτει σε λειτουργία ένα φιλόδοξο τουριστικό πρόγραμμα προκειμένου να προσελκύσει επισκέπτες.

Γραφει Μπαμπης Δουκας

Τώρα μπορείς να κάθεσαι και να νιώθεις ότι περπατάς

Ευχαριστούμε τους Ιάπωνες ερευνητές που βρήκαν τον τρόπο.

Tι είναι πάλι αυτή η Sexsomnia

Τι συμβαίνει όταν μία παραίσθηση παραείναι αληθινή.

Γραφει Πωλινα Φραγκου