5 καλοί λόγοι για να ξεκινήσεις πρωινή γυμναστική

5 σημαντικά οφέλη για να τη δοκιμάσεις νωρίς το πρωί πριν από τη δουλειά.

Γράφει: Esquire Editors 27 Ιουνίου 2021

Το πρωινό ξύπνημα δεν είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να σου συμβεί, πόσο μάλλον το να πρέπει να σηκωθείς από το κρεβάτι για να γυμναστείς. Αν όμως ξεπεράσεις το "σοκ" του ξυπνητηριού και καταφέρεις να επιβληθείς στον εαυτό σου, τα οφέλη της πρωινής άσκησης θα σε αποζημιώσουν για όλη την υπόλοιπη μέρα (και όχι μόνο). 

Ακολουθούν 5 καλοί λόγοι για να γυμναστείς το πρωί:

Θα καταναλώσεις λιγότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας

Αν νομίζεις ότι η πρωινή γυμναστική θα σε "σπρώξει" κατευθείαν στα donuts που βρίσκονται στο γραφείο, μία μελέτη υποστηρίζει ότι όσοι γυμνάζονται το πρωί δεν καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες. Ερευνητές στο Brigham Young University διαπίστωσαν ότι όσοι γυμνάστηκαν το πρωί βρήκαν λιγότερο ελκυστικές τις φωτογραφίες λαχταριστού φαγητού, με αποτέλεσμα να μειώσουν τις περιττές θερμίδες μέσα στη μέρα. 

Θα κοιμηθείς καλύτερα μέσα στη μέρα

Σύμφωνα με το National Sleep Foundation "Όταν κοιμάσαι τη νύχτα, η αρτηριακή σου πίεση μειώνεται φυσικά κατά περίπου 10 έως 20%. Αυτή η μείωση είναι καλή για την καρδιά σου και μπορεί να είναι ένας τρόπος που το σώμα σου αποκαθίσταται όταν κοιμάσαι. Μια προπόνηση νωρίς το πρωί μπορεί να προσφέρει την ιδανική μείωση της αρτηριακής πίεσης, καθώς και να μεγιστοποιήσει τον βαθύ ύπνο, σε σύγκριση με τον μεσημεριανό ή το βραδινό ύπνο".

Δεδομένου ότι μια σκληρή προπόνηση αυξάνει τη θερμοκρασία του σώματος και τον καρδιακό ρυθμό, η άσκηση κατά τη διάρκεια της νύχτας μπορεί να κάνει πιο δύσκολη τη χαλάρωση και τον ύπνο τη νύχτα. Η πρωινή γυμναστική σού δίνει τη δυνατότητα να ξεκουραστείς το βράδυ χωρίς ταλαιπωρία.

Θα είσαι πιο ενεργός μέσα στην ημέρα

Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που γυμνάζονται το πρωί καταλήγουν να είναι πιο δραστήριοι καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας τους. Η άσκηση το πρωί μπορεί να μειώσει το αίσθημα υποτονικότητας και να δώσει περισσότερη ενέργεια μέσα στην ημέρα.

Με την πρωινή άσκηση καις περισσότερο λίπος

Όταν γυμνάζεσαι το πρωί, το στομάχι σου είναι συνήθως πιο άδειο από τις άλλες ώρες της ημέρας. Έρευνες δείχνουν ότι όταν ασκείσαι με άδειο στομάχι, το σώμα σου αναγκάζεται να "βουτήξει" στις δεξαμενές λίπους για να πάρει ενέργεια για χρήση, με αποτέλεσμα να καις περισσότερο λίπος.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να τρως τίποτα πριν από την πρωινή προπόνηση αν πεινάς. Οι ειδικοί προτείνουν μια μπανάνα με φυστικοβούτυρο, αποξηραμένα φρούτα ή ένα βραστό αυγό με τοστ.

Θα ξεκινήσεις τη μέρα σου με καλύτερη διάθεση

Όλοι ξέρουν ότι η άσκηση απελευθερώνει ενδορφίνες που ενισχύουν τη διάθεσή μας και διώχνουν το άγχος - έτσι ξεκινώντας τη μέρα σου με γυμναστική σού φτιάχνει τη διάθεση. Ένα πρωινό workout μπορεί να καθαρίσει το μυαλό σου και να θέσει τις βάσεις για μία παραγωγική και χαρούμενη μέρα. 

Από: Madamefigaro.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Έχουμε ημερομηνία για τα βραβεία Όσκαρ 2023

Πιο νωρίς από ποτέ, η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου ανακοίνωσε τις προθέσεις της για την επόμενη χρονιά.

Έφυγε από τη ζωή ο κύριος Treeger από τα Φιλαράκια

Ο ηθοποιός Mike Hagerty πέθανε σε ηλικία 67 ετών.

Κανιβαλισμός στα προϊστορικά χρόνια

Σε έναν άγριο κόσμο, πεντακόσια εκατομμύρια χρόνια πριν, στα βάθη των πρώτων ωκεανών, οι τριλοβίτες άρχισαν να τρώνε άλλους τριλοβίτες.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

Η εντυπωσιακή βίλα του Michael Douglas στη Μαγιόρκα

Ένα πολυτελές εξοχικό με απίστευτη θέα στη θάλασσα.

Πόσο γρήγορα μπορεί να κινηθεί ένα μονοθέσιο της Formula 1

Η απάντηση δεν είναι μία, δεν είναι απλή, δεν είναι απόλυτη, αλλά είναι εντυπωσιακή.

Γραφει Γιαννης Σπανος