Cardio ασκήσεις για να κάψεις λίπος

Ασκήσεις γυμναστικής που μπορείς να κάνεις στο σπίτι και θα σε βοηθήσουν να απαλλαγείς τόσο από το λίπος όσο και από το stress.

Γράφει: Τίμος Σαλαμές 05 Νοεμβρίου 2021

Όταν σκέφτεσαι το πώς μπορείς να κάνεις προπονήσεις cardio στο σπίτι, το πιο πιθανό είναι το μυαλό σου να πηγαίνει είτε στο να τρέχεις από τοίχο σε τοίχο είτε στο ότι προϋποθέτουν την αγορά ενός ελλειπτικού μηχανήματος ή ενός σταθερού ποδηλάτου. Κι όμως, δεν χρειάζεται ούτε να πιλαλάς σαν τον τρελό με τον κίνδυνο να φας καμιά τούμπα ούτε να ξοδέψεις δεκάρα τσακιστή για εξοπλισμό. Κι αυτό γιατί η cardio γυμναστική στο σπίτι, τη βεράντα, την ταράτσα, τον κήπο ή την αυλή σου, μπορεί να γίνει decent υπόθεση και ευκολάκι, αρκεί να γνωρίζεις τις κατάλληλες ασκήσεις. Ας δούμε, λοιπόν, τις τρεις κορυφαίες από αυτές.

Burpees, τα αποτελεσματικά

Cardio ασκήσεις για να κάψεις λίποςiStock

Τα burpees αποτελούν μία από τις πιο αποτελεσματικές αλλά και 'πλήρεις' καρδιοαναπνευστικές ασκήσεις για να χάσεις βάρος, καθώς γυμνάζουν τους κοιλιακούς, τα χέρια, τους ώμους και τα πόδια σου ταυτόχρονα. Ξεκίνα σε όρθια θέση, με τα πόδια ανοιχτά στο εύρος των ώμων σου. Στη συνέχεια, με γοργό ρυθμό, σκύψε προς τα κάτω, διπλώνοντας τα γόνατά σου και ακουμπώντας τις παλάμες σου στο έδαφος. Από αυτή τη θέση, φέρε τα πόδια σου πίσω έτσι ώστε το σώμα σου να βρεθεί σε θέση σανίδας. Στη συνέχεια, με μία κοφτή κίνηση, φέρε τα προς τα μπροστά έτσι ώστε να βρεθείς σε σκυφτή θέση με τα γόνατά σου ελαφρώς λυγισμένα και σήκω προς τα πάνω με ένα άλμα.

> Διάβασε ακόμα: Τα 5 καλύτερα σπορ για να χάσεις βάρος, σύμφωνα με το Harvard

Climbers, τα ορειβατικά

FIT MAN DOING CLIMBERSiStock

Όπως μαρτυρά το όνομά τους, τα climbers προσομοιώνουν την κίνηση της αναρρίχησης σε ένα βουνό και στην ουσία αυτό που έχεις να κάνεις είναι να φέρνεις τα γόνατά σου προς το στήθος σου από θέση σανίδας.

> Διάβασε ακόμα: Οι καλύτερες ισομετρικές ασκήσεις

Sit-ups, τα βασικά

MAN DOING SIT-UPSiStock

Τα sit-ups είναι μία από τις πιο βασικές ασκήσεις που υπάρχουν. Μπορούν να σου προσφέρουν εξαιρετική γράμμωση, ενώ ταυτόχρονα σε βοηθούν να κάψεις θερμίδες. Για να τα εκτελέσεις σωστά, ξάπλωσε με την πλάτη σου στο πάτωμα, τα γόνατά σου λυγισμένα και τους αστραγάλους σου να αγγίζονται μεταξύ τους. Φέρε το σαγόνι σου κοντά στο στήθος σου για να επιμηκύνεις το πίσω μέρος του λαιμού σου. Πλέξε μεταξύ τους τα δάχτυλά σου στη βάση του κρανίου σου ή σταύρωσε τα χέρια σου και φέρε κάθε παλάμη σου στον αντίθετο ώμο της ή ίσιωσε τα χέρια σου παράλληλα με τον κορμό σου. Εκπνέεις όσο σηκώνεις το πάνω μέρος του σώματός σου προς τα μπούτια σου. Εκπνέεις καθώς με αργό ρυθμό χαμηλώνεις το σώμα σου προς το πάτωμα.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

H έπαυλη του Sylvester Stallone στο Λος Άντζελες

Οι μεσογειακές πινελιές και η εκλεπτυσμένη διακόσμηση της εντυπωσιακής έπαυλης.

Τι περιμένουμε από την Apple φέτος

To iPhone 14 και τα υπόλοιπα projects: Ο τεχνολογικός κολοσσός διανύει ήδη μία άκρως παραγωγική χρονιά.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

To 2022 όλοι θέλουν να πάνε στη Σελήνη. Αλλά γιατί;

Μετά από ένα ολιγοετές διάλειμμα, το ενδιαφέρον και η κούρσα των κρατών για την κατάκτηση της Σελήνης επιστρέφει.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Διατροφή για αντοχή στο σκι

Διαιτολόγοι και άλλοι ειδικοί εξηγούν: πολλές πρωτεΐνες, αλλά όχι μόνο αυτές.

Γραφει Γιαννης Σπανος

50 κόλπα για χάσεις 5 κιλά σε ένα μήνα

Ο εύκολος τρόπος. Με ακόμη μεγαλύτερο κέρδος, την απόκτηση περισσότερο υγιεινών συνηθειών για την υπόλοιπη ζωή σου.

Γραφει Τιμος Σαλαμες