Οι παραλλαγές των push-ups που θα απογειώσουν την προπόνησή σου

Με αυτά τα 'διαφορετικά' push-ups θα γυμνάσεις άλλους μύες, θα αυξήσεις την επιβάρυνση και δεν θα βαρεθείς.

Γράφει: Τίμος Σαλαμές 10 Νοεμβρίου 2021

Τα push-ups αποτελούν μία από τις πιο βασικές, απλές, βολικές και -κυρίως- αποτελεσματικές ασκήσεις γυμναστικής που μπορείς να εντάξεις σε κάθε σου προπόνηση. Παρόλα αυτά, υπάρχει ένα όριο από το οποίο και μετά δεν 'λειτουργούν' ή δεν μπορούν να σε οδηγήσουν στην επόμενη πίστα των στόχων σου. Για να συνεχίσουν να δρουν υπέρ σου, θα πρέπει να αυξήσεις την επιβάρυνση. Εύκολο να το λες αλλά όχι τόσο εύκολο να το εφαρμόζεις αν δεν γνωρίζεις τις πιο σπουδαίες παραλλαγές των push-ups. 

Πώς θα απογειώσεις τα οφέλη από τα push-ups

Η βασική βερσιόν της άσκησης γυμνάζει αποτελεσματικά το στήθος, τους ώμους και τα χέρια σου με τη χρήση αποκλειστικά και μόνο του σωματικού βάρους σου. Ανάλογα όμως με το πώς π.χ. θα τοποθετήσεις τα χέρια σου, μπορείς να δώσεις περισσότερη έμφαση στους τρικεφάλους σου ή σε κάποια άλλη μυική ομάδα. Επίσης, ανάλογα με τον ρυθμό που εκτελείς τις επαναλήψεις, μπορείς να αυξομειώσεις την ένταση της άσκησης.

Οι παραλλαγές των push-ups που δεν απαιτούν τη χρήση εξοπλισμού και που μπορείς να τις εντάξεις άνετα στο πρόγραμμά σου είναι πολλές. Στο βρετανικό Esquire βρήκαμε τις πιο SOS από αυτές και σου τις παραθέτουμε στη συνέχεια, ενώ με ένα κλικ εδώ μπορείς να δεις βίντεο που δείχνουν τη σωστή εκτέλεσή τους, όπως και περισσότερες παραλλαγές.

Οι παραλλαγές των push-ups που θα απογειώσουν την προπόνησή σουiStock

Το push-up με κλειστή λαβή

Φέρε τα χέρια σου ελαφρώς πιο κοντά από το εύρος των ώμων σου και η έμφαση θα δοθεί στους τρικεφάλους σου.

> Διάβασε ακόμα: Πώς θα κάνεις περισσότερα push-ups

Το push-up με κλειστή λαβή και στάση

Από θέση κλειστής λαβής, αντί να κάνεις το ένα push-up μετά το άλλο, κάνε μία παύση στα μισά κάθε επανάληψης -για την ακρίβεια πριν επαναφέρεις τον κορμό σου προς τα επάνω- και χρησιμοποίησε αυτόν τον χρόνο για να επιβεβαιώσεις ότι η στάση του σώματός σου και η τεχνική σου είναι σωστές.

Το push-up του Spiderman

Καθώς κατεβαίνεις προς το έδαφος φέρε το δεξί σου γόνατο προς τον δεξιό αγκώνα σου μέχρι να φτάσεις στο χαμηλότερο σημείο της άσκησης. Καθώς ανεβαίνεις, επανέφερε το πόδι στην αρχική του θέση. Στη συνέχεια, εκτέλεσε την άσκηση και για την άλλη πλευρά του σώματός σου.   

> Διάβασε ακόμα: Οι πιο ηρωικές παραλλαγές των push-ups

Το push-up του τοξότη

Ξεκίνα με τα χέρια σου να έχουν μεγαλύτερο άνοιγμα απ' ό,τι στη βασική εκδοχή της άσκησης και κατέβαινε προς το πάτωμα εναλλάξ, τη μία φορά προς τη δεξιά πλευρά και την επόμενη προς την αριστερή, ελέγχοντας το σώμα σου με το να διατηρείς την ένταση στους γλουτούς και τον κορμό σου.

Το push-up της γραφομηχανής

Από την ίδια αρχική θέση με το push-up του τοξότη, ενώ κατεβαίνεις προς τη μία σου πλευρά, αντί να επανέλθεις στην αρχική θέση, παίρνεις δύναμη και -μένοντας στο χαμηλό επίπεδο- αλλάζεις την πλευρά στην οποία ασκείς την ένταση.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Electrogenic Citroen DS: Ηλεκτρική ιεροσυλία ή restomod θαύμα;

Το σημαντικότερο -ίσως- μοντέλο από καταβολής τροχού και -χωρίς ίσως- το πιο όμορφο στην ιστορία της αυτοκίνησης, έχασε μέρος από το χαρακτήρα του. Αλλά, τουλάχιστον εξασφάλισε το μέλλον του.

Γραφει TopGear

Γιατί πρέπει να γυμνάζεις την πλάτη σου

Αν σε πονάει η μέση σου, τη νιώθεις σφιγμένη ή έχεις θέμα με τον αυχένα σου, τότε πρέπει να ξεκινήσεις μία ειδική προπόνηση.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Το ολόχρυσο Nintendo Wii της Βασίλισσας Ελισάβετ βγαίνει στο σφυρί

Προς το παρόν, ο πλειοδότης δίνει μόνο 5.500 δολάρια αλλά η τιμή του αναμένεται να φτάσει στα ύψη.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

O Cillian Murphy παίζει στο δικό του γήπεδο

Στο σπίτι του στο Δουβλίνο, την παραμονή του "σκοτεινού" τελευταίου κύκλου του Peaky Blinders, ο Ιρλανδός ηθοποιός σκέφτεται τα χρόνια του ως ενός εκ των σπουδαιότερων γκάνγκστερ της τηλεόρασης. Αλλά και την τραγική απώλεια της έξοχης Helen McCrory.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Η προπόνηση του αγρότη σε κρατά για πάντα fit

Η καλύτερη άσκηση για δύναμη λίγο πριν αλλά και μετά τα 40.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Η Ελένη Φουρέιρα, η Puma και η ενδυνάμωση των γυναικών

Η Ελένη Φουρέιρα είναι η πρώτη ambassador της Puma και του "She Moves Us" στην Ελλάδα.

Γραφει Νικη Κοντομηνα