Ο 'Νονός' του bodybuilding και μία δυνατή προπόνηση για χέρια

Το superset δικεφάλων-τρικεφάλων του Charles Glass θα σου χαρίσει μπράτσα από μάρμαρο.

Ο Charles Glass αποτελεί μία θρυλική φιγούρα της παγκόσμιας κοινότητας του bodybuilding. Παλαιότερα, κατέβαινε σε επαγγελματικούς αγώνες και έχει διαγωνιστεί, μάλιστα, για τον τίτλο του Mr Olympia. Πλέον, είναι ένας από τους πιο γνωστούς προπονητές του αθλήματος, έχοντας προετοιμάσει για πρωταθλήματα μεγαθήρια, όπως τον Flex Wheeler. Μάλιστα, το ότι έχει παραμείνει ενεργός στον χώρο της σωματοδόμησης για παραπάνω από 35 χρόνια, του έχει δώσει το παρατσούκλι του 'Νονού του Bodybuilding'.

Όποτε δίνει συμβουλές προπόνησης, λοιπόν, αυτό που έχεις να κάνεις είναι να τον ακούς. Με προσοχή. Στο βίντεο που ακολουθεί, το οποίο ανέβηκε στον προσωπικό του λογαριασμό στο YouTube, σου δείχνει πώς να εκτελέσεις σωστά ένα superset δικεφάλων-τρικεφάλων. Το μόνο που χρειάζεσαι από εξοπλισμό για να το εκτελέσεις είναι μία ίσια μπάρα και ένα μηχάνημα Smith.

Η άσκηση για τους δικέφαλους

Ξεκίνα πιάνοντας με ανάποδη λαβή μία ίσια μπάρα. Στόχος σου είναι το να μετακινήσεις την μπάρα σε 'ευθεία γραμμή', σαν να την τραβάς προς τον κορμό σου. Δεν χρειάζεται να την ανεβάσεις τόσο ψηλά όσο κάνεις με τις στάνταρ κάμψεις δικεφάλων. Στο peak κάθε εκτέλεσης, σφίξε τους μύες σου για να εντείνεις τη μυική σύσπαση. Εκτελείς 10-12 επαναλήψεις.

> Διάβασε ακόμα: H προπόνηση του Ivan Drago

Η άσκηση για τους τρικέφαλους

Χωρίς να κάνεις διάλειμμα, οδεύεις προς το Smith για να εκτελέσεις πιέσεις πάγκου με κλειστή λαβή. Σε αυτές, για να μην κινητοποιήσεις τους μύες του στήθους σου, δεν χαμηλώνεις 'μονοκόμματα' την μπάρα αλλά με αγκώνες 'ανοιχτούς', σταματάς τη φάση του κατεβάσματος νωρίς, απομονώνοντας την επιβάρυνση στους τρικέφαλούς σου και μόνο. Το Smith σε βοηθάει να κρατάς τη μπάρα σε ευθεία πορεία, σου κάνει πιο εύκολο το να διατηρείς τα χέρια σου στη σωστή θέση και να κοντρολάρεις το βάρος. Εκτελείς 12-15 επαναλήψεις.

> Διάβασε ακόμα: Η καλύτερη άσκηση για τρικέφαλους από τον γιο του Arnold Schwarzenegger

Επαναλαμβάνεις το superset των δύο ασκήσεων για 3-4 γύρους. Μπορείς να το προσθέσεις ως την τελευταία άσκηση που κάνεις στο γυμναστήριο τις μέρες που γυμνάζεις τα χέρια σου ή να το εκτελέσεις σαν μία μίνι αυτόνομη προπόνηση.

Από: Esquire UK

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ο πραγματικός λόγος πίσω από την επίθεση του Musk στην Apple

Ο Elon Musk επιτίθεται μέσω του Twitter στην Apple και προσωπικά στον Tim Cook.

Ο Αρκάς καλωσορίζει τον χειμώνα όπως μόνος αυτός ξέρει

Με τον καλύτερο τρόπο καλωσόρισε τον χειμώνα, που.... άργησε, αλλά μπήκε για τα καλά, ο Αρκάς.

Η μεγαλύτερη τάση στο Tinder για το 2022 είναι το 'Situationship'

Οι χρήστες του δημοφιλούς dating app προτιμούν την άνεση της μέσης ζώνης ανάμεσα στη σχέση και το σκέτο σεξ.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Apps για viral videos στο TikTok

Πέντε εφαρμογές επεξεργασίας που βοηθούν στο σαφάρι followers.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Χτίσε αντοχή και κάψε θερμίδες με τη μέθοδο Strongman

Αυτό που χρειάζεσαι είναι 20 λεπτά και ένα ζευγάρι αλτήρες.

Γραφει Γιαννης Σπανος

30 πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις πια μετά τα 30

Διαφωνούμε με τις λίστες αλλά η συγκεκριμένη έχει κάποια points με ενδιαφέρον.

Γραφει Τιμος Σαλαμες