Καίγοντας τρελές θερμίδες με προπόνηση στα χιόνια

Πέντε τρόποι για να συνδυάσεις άψογα καλοπέραση στο βουνό και προπόνηση.

Γράφει: Γιάννης Σπανός 13 Ιανουαρίου 2022

Προπόνηση στο χιόνι λοιπόν. Πριν ξεκινήσεις να διαβάζεις αυτό το κείμενο, βολέψου αναπαυτικά και φτιάξε ένα νοητό κάδρο με χιονισμένες πλαγιές. Εσύ, βρίσκεσαι σε μια απ’ αυτές κάνοντας σλάλομ πάνω σε ένα ζευγάρι πέδιλα του σκι ή σε ένα snowboard. Μείνε για λίγα δευτερόλεπτα σ’ αυτή την εικόνα. Δεν είναι εκατό φορές καλύτερο θέαμα από το να βρισκόσουν κάτω από τον πάγκο, καταδικασμένος να μετράς βασανιστικές επαναλήψεις;

Προσπάθησε κατόπιν νιώσεις την υπέροχη η αίσθηση του φρέσκου οξυγόνου που μπαίνει στα πνευμόνια σου συγκριτικά με εκείνο τον αέρα που αναπνέεις τις ώρες αιχμής στο γυμναστήριο - διακόσιες φορές καλύτερη αίσθηση.

> Διάβασε ακόμη: Κάποιες ξεχασμένες ασκήσεις που ίσως πρέπει να επιστρέψουν

Άκου τώρα και τον ειδικό, ώστε να πειστείς για ποιους λόγους αξίζει να πας αυτό το Σαββατοκύριακο σε ένα χιονοδρομικό: "Ο χρόνος που αφιερώνεις σε δραστηριότητες στη φύση γίνεται πολύ πιο ευχάριστος χάρη στη μεγαλύτερη ποσότητα ενδορφινών που παράγει ο εγκέφαλος", λέει ο Wayne Westcott, Ph.D., CSCS, καθηγητής φυσικής αγωγής στο Quincy College της Μασαχουσέτης.

"Και ακριβώς επειδή η εγκεφαλική/συναισθηματική εμπειρία είναι πολύ απολαυστική, σε βοηθά να παραμένεις περισσότερη ώρα ασκούμενος", τονίζει ο ειδικός.

> Διάβασε ακόμη: Tα fitness trends του 2022

Πριν αρχίσεις να σκέφτεσαι ότι ένα μόνο Σαββατοκύριακο σου μένει μέσα στη βδομάδα για να προπονηθείς χωρίς το άγχος του χρόνου στο γυμναστήριο, άκου τι άλλο λέει ο ειδικός: "Υπάρχουν ένα σωρό μελέτες που αποδεικνύουν ότι με μια προπόνηση στη χιονισμένη φύση, μπορείς να αποκομίσεις πολλά περισσότερα οφέλη για το σώμα και τη συνολική υγεία σου από ό,τι σε έναν κλειστό χώρο".

Σκι και snowboard

Ανάλογα με το επίπεδο ικανότητάς σου να κουμαντάρεις τα πέδιλα του σκι ή τη σανίδα, μπορείς να πορευθείς όσο γρήγορα ή αργά, όσο ριψοκίνδυνα ή χαλαρά θέλεις να κατέβεις την πίστα.

Καίγοντας τρελές θερμίδες με προπόνηση στα χιόνια

"Με το snowboard μπορείς να κάψεις μέχρι και 400 θερμίδες ανά ώρα", λέει ο Noam Tamir, πιστοποιημένος προπονητής χειμερινών αθλημάτων και συνεχίζει: "Το άλλο θετικό είναι ότι ο πυρήνας του κορμού σου, τα πόδια και οι γλουτοί γυμνάζονται το ίδιο αποδοτικά όσο με μια συνεδρία CrossFit, ενώ η ικανότητα ευλυγισίας τόσο της σπονδυλικής σου στήλης όσο και των κάτω άκρων φτάνει σχεδόν στο ιδανικό".

Η συνέχεια στο gr.AskMen.com

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Όσα θα καθορίσουν την ερωτική σου ζωή το 2022

Τεχνικές και μασάζ, θεραπείες και toys για ένα απολαυστικά ηδονικό νέος έτος.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Περπατώντας με ασφάλεια στο χιόνι και τον πάγο

Πώς θα αποφύγεις τις γλίστρες σαν πιγκουίνος και θα χρησιμοποιήσεις προς ίδιο όφελος την άμμο για γάτες.

Γραφει Παναγιωτης Κουστας

Μία συλλεκτική 911 για τα 50α γενέθλια της Porsche Design

Ένα πανέμορφο αυτοκίνητο του γερμανικού brand, σε μόλις 750 αντίτυπα.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Η προπόνηση του snowboarder

Οι ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να χτίσεις σώμα για snowboard και να παραμείνεις σε φόρμα.

Γραφει Τιμος Σαλαμες

Γιατί το iPhone 14 ίσως είναι το ομορφότερο της ιστορίας

Η ομορφιά άλλωστε αφενός είναι υποκειμενική αφετέρου πηγάζει από μέσα μας...

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη