Η αγαπημένη άσκηση του Arnold Schwarzenegger για στήθος, πλάτη και κοιλιακούς

Ποια είναι η αγαπημένη άσκηση του 'Εξολοθρευτή' και πώς θα την εκτελέσεις με σωστή τεχνική.

Γράφει: Τίμος Σαλαμές 04 Απριλίου 2022

Η αγαπημένη άσκηση του Arnold Schwarzenegger είναι ό,τι καλύτερο για να γυμνάσεις, πρακτικά, όλο σου το σώμα. Γι' αυτό και θα πρέπει να τη βάλεις οπωσδήποτε στο πρόγραμμα της προπόνησής σου, όπως και ο ίδιος ο Governator που εξακολουθεί ακόμη και σήμερα, στα 74 του να την εφαρμόζει. Άλλωστε, αν υπάρχει ένας άνθρωπος σε αυτόν τον κόσμο που να ξέρει ένα ή δύο πράγματα για το fitness, αυτός δεν είναι άλλος από τον ίδιο τον 'Εξολοθρευτή' που, προφανώς, θα έχει τους λόγους του για να έχει ξεχωρίσει το pullover με αλτήρα.

Η άσκηση που έγινε μόδα στα 70s

Καθ' όλη τη διάρκεια της σπουδαίας καριέρας του, ο νικητής του Mr. Olympia έχει μοιραστεί πολλά tips για πιο αποτελεσματική προπόνηση. Μία όμως είναι η άσκηση που έχει ξεχωρίσει, σε τέτοιο βαθμό, που θεωρείται ότι βοήθησε όσο κανείς άλλος στη διάδοσή της, κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1970.

Για διάφορους λόγους, όμως, το pullover με αλτήρα, ίσως λόγω της μανίας στον κόσμο του fitness για οτιδήποτε νέο αλλά και των χρόνων που έχουν κυλήσει, πέρασε για αρκετό διάστημα σε δεύτερη μοίρα.

Η αγαπημένη άσκηση του Arnold Schwarzenegger για στήθος, πλάτη και κοιλιακούςGetty Images

Εσύ ξέρεις τι εστί pullover με αλτήρα;

Αν έχεις ήδη δοκιμάσει τη συγκεκριμένη άσκηση στο γυμναστήριο και έχεις νιώσει τα οφέλη της, προφανώς και θα αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του προγράμματος της προπόνησής σου. Αν όμως ξεκινάς τώρα τη γυμναστική ή για κάποιον λόγο σου έχει διαφύγει, θα πρέπει να βρεις έναν τρόπο για να την ενσωματώσεις στο πρόγραμμά σου.

> Διάβασε ακόμα: Η ρουτίνα για θώρακα σαν του Arnold Schwarzenegger

Ο Arnold Schwarzenegger εκτελεί τα pullover με αλτήρα σε οριζόντιο πάγκο και με τη σωστή τεχνική δεν γυμνάζει μόνο το πελώριο στήθος του αλλά επίσης τους ώμους, του κοιλιακούς, τον πλατύ ραχιαίο και τους τρικεφάλους του. Κι ενώ εκείνος ολοκληρώνει 3-4 σετ των 12-20 επαναλήψεων, εσύ μπορείς να αρκεστείς στις 8-10 επαναλήψεις, αν οι 12-20 σου φαίνονται πολλές.

Στα πρακτικά, μπορείς να ενσωματώσεις τη συγκεκριμένη άσκηση σε οποιαδήποτε μέρα του προπονητικού σου σχήματος (ασχέτως π.χ. αν εκείνη τη μέρα γυμνάζεις τους ώμους ή το στήθος σου).

> Διάβασε ακόμα: Έτσι θα ανοίξεις τους στενούς σου ώμους

Η προσοχή που απαιτεί

Πρέπει να μην ανοίγεις πολύ τους αγκώνες σου και να εκτείνεις πολύ καλά τα χέρια και το στέρνο σου, σε κάθε επανάληψη, για να 'νιώσεις' τα αποτελέσματα της άσκησης στους μύες σου. Επίσης, δεν πρέπει να σηκώνεις τους γλουτούς ή το κεφάλι σου από τον πάγκο και να κράτας τον θωρακικό σου κλωβό 'κλειστό'.

Αν δεν μπορείς να κάνεις την άσκηση σωστά, θα πρέπει να την αποφύγεις για να μην τραυματιστείς ή να ζητήσεις τη βοήθεια ενός επαγγελματία γυμναστή που θα σε βοηθήσει να τελειοποιήσεις την τεχνική σου.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Η άγνωστη ιστορία πίσω από τα SUV της Porsche

Η εταιρεία αποκάλυψε πώς πάρθηκε η απόφαση να εξελίξει και να λανσάρει ένα SUV.

Γραφει TopGear

Το τροχόσπιτο του DiCaprio μοιάζει με διαμέρισμα

Το Star Camper του ηθοποιού δεν το λες σίγουρα "τυπικό" τροχόσπιτο.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

H Lamborghini και οι 'ήρωες των καλωδίων' στην Ουκρανία

Το προσωπικό της Leoni κάνει τεράστιες θυσίες για να συνεχίσει να κινείται η παραγωγική διαδικασία.

Γραφει TopGear