Η ευτυχία δύσκολα προσδιορίζεται, μετριέται και περιγράφεται, όμως πλέον απεικονίζεται. Αυτό το τόσο πολύτιμο συναίσθημα και η διαδικασία κατά την οποία δημιουργείται, παρουσιάζεται μέσα από ένα animation- που φυσικά έχει γίνει viral.
Το gif έχει γίνει trend στο διαδίκτυο εδώ και σχεδόν μια δεκαετία, αλλά συνεχίζει να γεννά χαρά σε όσους το βλέπουν.
Πολλοί πιστεύουν ότι πρόκειται -για να χρησιμοποιήσουμε τους τεχνικούς όρους- για μια μυοσίνη που μεταφέρει ενδορφίνες στον εγκέφαλο. Με άλλα λόγια, είναι μια επιστημονική απεικόνιση των πραγματικών διαδικασιών που μας δίνουν αυτό το ζεστό συναίσθημα της ευτυχίας.
@mommyca713 AMAZING! #cells #innerlife #happiness #lookslike #facts #fact #fyi #fyp #brain #research #facts #animation #myosin #interesting #education #viral #fypシ #humanbrain #mentalhealth #science #stem ♬ original sound - мσηιкα
Ωστόσο, χωρίς να θέλουμε να χαλάσουμε το mood, πρέπει να σου πούμε πως μάλλον αυτή η απεικόνιση δεν είναι και τόσο ακριβής τελικά. Για την ακρίβεια, όχι εμείς, αλλά ο δημιουργός του βίντεο John Liebler, ο οποίος ξεκαθάρισε τα πράγματα το 2014.
Ο ίδιος εξήγησε πως εκείνος, η ομάδα του στην εταιρεία ιατρικής τεχνολογίας XVIVO και δύο ερευνητές του Πανεπιστημίου Harvard δημιούργησαν το τρισδιάστατο κινούμενο σχέδιο σε υπολογιστή το 2006 για ένα βίντεο βιολογίας στην τάξη με τίτλο "Η εσωτερική ζωή του κυττάρου", όπως αναφέρει το Science Alert.
Το εκπαιδευτικό κλιπ είχε σκοπό να ταξιδέψει τον θεατή "στον μικροσκοπικό κόσμο ενός κυττάρου, απεικονίζοντας τους μηχανισμούς που επιτρέπουν σε ένα λευκό αιμοσφαίριο να αντιλαμβάνεται το περιβάλλον του και να ανταποκρίνεται σε ένα εξωτερικό ερέθισμα", σύμφωνα με τον ίδιο τον Liebler.
H ευτυχία δεν προκύπτει μόνο μέσω μιας και μόνο διαδικασίας. Έτσι, ακόμη και αν το κλιπ έδειχνε ότι οι ενδορφίνες παραδίδονται στον εγκέφαλό μας, αυτό δεν θα προσέφερε μια πλήρη εικόνα.
Σε κάθε περίπτωση, αυτό το βίντεο δημιούργησε ευτυχία σε όσους το είδαν και κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει πως η πρωτεΐνη που πρωταγωνιστεί, είναι ό,τι πιο χαριτωμένο. Κρατάμε αυτό.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.