Ο πιο σύντομος τρόπος για την απόκτηση κοιλιάς-σανίδας

Σανίδα: η αποδοτικότερη και ασφαλέστερη κίνηση για επίπεδους κοιλιακούς σε χρόνο μηδέν.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 01 Απριλίου 2019

Ο πιο απλός κανόνας για six-pack, τον οποίο ακολουθούν ακόμη και οι ελίτ αθλητές είναι ο εξής: παραμένεις σε αυτή τη θέση (ναι, αυτή που ήδη γνωρίζεις, τη σανίδα) για όσα περισσότερα λεπτά μπορείς, με στόχο να πιέσεις τους κοιλιακούς σου όσο δεν πάει. Είναι, άραγε όσο "ξεκούραστο" ακούγεται; Ζητήσαμε από έναν εμπειρογνώμονα της γυμναστικής να μας εξηγήσει πώς αυτή η "αθόρυβη" ισομετρική άσκηση, μπορεί να γίνει ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να χτίσεις ένα six-pack από το πουθενά!

"Εν πρώτοις, μοιάζει σαν τον πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο. Απλά διατηρείς τη σπονδυλική σου σε μια ευθεία με τα ισχία και τα πόδια, για όσο περισσότερο χρόνο αντέχεις", λέει ο Doug Sklar, ένας από τους πιο "παλιούς", διάσημους και καταξιωμένους personal trainers στην Αμερική. Ωστόσο, το να αναγκάζεις το σώμα σου να παραμένει σ’ αυτή την ακίνητη στάση έστω και για μισό λεπτό, μοιάζει με κατόρθωμα, ειδικά για σένα που πιθανώς έχεις αμελήσει για πολύ καιρό την προπόνηση, γενικώς, και των κοιλιακών σου ειδικότερα. "Ένα άλλο καλό της σανίδας είναι ότι την ώρα που χαλυβδώνει την κοιλιά σου, δεν ασκεί καμία επιβάρυνση στην σπονδυλική στήλη ή στον αυχένα, σε αντίθεση με τα κλασικά τα sit ups. Απλά, προσπαθείς να μείνεις ακίνητος. Τίποτε παραπάνω", τονίζει ο Sklar.

> Μια αρχική προσέγγιση της σανίδας για τους αρχάριους είναι η διατήρηση της στάσης για 10 δευτερόλεπτα, χαλάρωση με άρση του κορμού και το βάρος στις παλάμες με κλειδωμένους αγκώνες (η σπονδυλική στήλη εξακολουθεί να παραμένει ευθεία) και επανάληψη 5 έως 10 φορές. Επαναλαμβάνεις τον πλήρη κύκλο 3 έως 6 φορές.

Ο πιο σύντομος τρόπος για την απόκτηση κοιλιάς-σανίδας

"Όσο νιώθεις ότι σταδιακά οι αντοχές σου αυξάνουν και το six-pack σου αρχίζει να πετρώνει, μπορείς είτε να ανεβάσεις τα δευτερόλεπτα (έως και 60), είτε να εκτελείς περισσότερες επαναλήψεις, διατηρώντας τους κύκλους σε μίνιμουμ 5.  Όσον αφορά στη συχνότητα, έχω να σου πω ότι η σανίδα είναι μια άσκηση που μπορείς να την εκτελείς άφοβα ακόμη και δυο φορές την ημέρα, κάθε μέρα. Η σύσφιξη, η ενδυνάμωση και η γράμμωση των κοιλιακών σου θα γίνει ορατή στις πρώτες δυο εβδομάδες συστηματικής εξάσκησης", λέει ο προπονητής.

Από: Esquire ES

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Τεχνολογία

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς θα αυξήσεις την τεστοστερόνη σου

Τα υψηλά επίπεδα τεστοστερόνης κάνουν καλό στην υγεία - από τους μυς μέχρι την καρδιά και από το μεταβολισμό έως τον εγκέφαλο. Να ποιες τροφές το διασφαλίζουν.

15 ψυχολογικά τρικ που κάνουν τη ζωή λιγάκι πιο εύκολη

Κόλπα που όλοι πρέπει να γνωρίζουμε.