2 προγράμματα για να κάψεις λίπος και να χτίσεις μυς

Το πρώτο γυμνάζει στήθος και ωμοπλάτη, ενώ το δεύτερο πλάτη και μπράτσα.

Γράφει: Γιάννης Σπανός 24 Δεκεμβρίου 2021

"Για να αποκτήσεις ένα σώμα χωρίς λίπος ή beerbelly και ταυτόχρονα να μπορείς να φοράς στενά πουκάμισα και μπλουζάκι που θα αναδεικνύουν τη μυϊκή σου υπεροχή, υπάρχει μια πολύ συγκεκριμένη διαδικασία" λέει η Dr Sabine Donnai, επιστημονική υπεύθυνη φυσικής αγωγής και διαιτολογίας του γυμναστηρίου Viavi στην Οξφόρδη (που όσο να πεις, κάτι παραπάνω θα ξέρει). Η ίδια μάλιστα εξηγεί ότι το πρώτο στάδιο της διαδικασίας αφορά τη διαλείπουσα νηστεία, μια μέθοδο διατροφής που βελτιώνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη και τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα με αποτέλεσμα την ταχύτερη μείωση του σωματικού λίπους. Φυσικά όλα αυτά, παράλληλα με την προπόνηση.

> Διάβασε ακόμη: Οι 9 βασικές αρχές προπόνησης που ισχύουν για όλους και τι οφέλη έχει η προπόνηση στο κρύο και πώς θα σε θωρακίσει.

"Προσπαθώντας μέρα παρά μέρα να μένεις εντελώς νηστικός επί 16 συνεχόμενες ώρες –από τις 8 το βράδυ έως τις 12 το επόμενο μεσημέρι, για παράδειγμα– και τις επόμενες ώρες να καταναλώνεις μικρά γεύματα ανά τακτά χρονικά διαστήματα, το λίπος από την κοιλιά σου θα συρρικνωθεί ραγδαία" λέει η Dr. Donnai και συνεχίζει: "Κάθε δεύτερη μέρα πρόσθεσε τις δύο διπλανές ρουτίνες ασκήσεων –εναλλάξ– για τόνωση των μυών σου".

Πρόγραμμα 1

Στήθος και ωμοπλάτη

10 επαναλήψεις για κάθε άσκηση με ξεκούραση 60'' (όπου σημειώνεται)

  1. Flyes με αλτήρες και push-ups (superset: χωρίς διάλειμμα)
  2. Κατακόρυφα push-ups (βοήθεια από έναν τοίχο στον οποίο θα εφάπτεται το πίσω μέρος του σώματός σου)
  3. Πιέσεις με μπάρα σε επικλινή πάγκο
  4. Στρατιωτικές πιέσεις και πλάγιες εκτάσεις ώμων με αλτήρες (superset: χωρίς διάλειμμα)

Πρόγραμμα 2

Πλάτη και μπράτσα

10 επαναλήψεις για κάθε άσκηση με ξεκούραση 60'' (όπου σημειώνεται)

  1. Pull-ups με κλειστή λαβή και βυθίσεις τρικεφάλων στον πάγκο (superset: χωρίς διάλειμμα)
  2. Εμπροσθολαίμιες έλξεις τροχαλίας και κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες (superset: χωρίς διάλειμμα)
  3. Pull-ups με ανοιχτή λαβή και κάμψεις δικεφάλων με τροχαλία από ξαπλωτή θέση στον πάγκο (superset: χωρίς διάλειμμα)
  4. Σφυροειδείς κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Ο πραγματικός λόγος πίσω από την επίθεση του Musk στην Apple

Ο Elon Musk επιτίθεται μέσω του Twitter στην Apple και προσωπικά στον Tim Cook.

Ο Αρκάς καλωσορίζει τον χειμώνα όπως μόνος αυτός ξέρει

Με τον καλύτερο τρόπο καλωσόρισε τον χειμώνα, που.... άργησε, αλλά μπήκε για τα καλά, ο Αρκάς.

Η μεγαλύτερη τάση στο Tinder για το 2022 είναι το 'Situationship'

Οι χρήστες του δημοφιλούς dating app προτιμούν την άνεση της μέσης ζώνης ανάμεσα στη σχέση και το σκέτο σεξ.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Apps για viral videos στο TikTok

Πέντε εφαρμογές επεξεργασίας που βοηθούν στο σαφάρι followers.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Χτίσε αντοχή και κάψε θερμίδες με τη μέθοδο Strongman

Αυτό που χρειάζεσαι είναι 20 λεπτά και ένα ζευγάρι αλτήρες.

Γραφει Γιαννης Σπανος

30 πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις πια μετά τα 30

Διαφωνούμε με τις λίστες αλλά η συγκεκριμένη έχει κάποια points με ενδιαφέρον.

Γραφει Τιμος Σαλαμες