Fitness στο σπίτι: Γραμμωμένοι κοιλιακοί και στέρνο

Μέσα από τέσσερις απλές αλλά απαιτητικές ασκήσεις.

Γράφει: Αργύρης Κούρσαλης 19 Μαρτίου 2020

Το να δουλεύεις με το σωματικό σου βάρος μπορεί να γίνει ο καλύτερος σου σύμμαχος για να αναπτύξεις δύναμη και να βάλεις μυς όσο βρίσκεσαι στο σπίτι. Το σώμα σου δε χρειάζεται πάντα βαράκια, μπάρες και μηχανήματα για να αγγίξει τα όριά του, αφού υπάρχουν άλλοι τρόποι για να φτάσεις στα επιθυμητά αποτελέσματα. Θα ιδρώσεις, θα κάψεις λίπος και ίσως περάσεις και λίγο καλύτερα από ό,τι συνήθως με αυτό το πρόγραμμα που θα γραμμώσει τους κοιλιακούς και το στέρνο σου χωρίς να βγεις καθόλου από το σπίτι.

Push up με κλίση

Κάνε τρία σετ από αυτά τα push ups. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα σκαμνάκι ή ακόμη και ο καναπές σου είναι αρκετός.

Bulgarian split squats (βουλγαρικά καθίσματα)

Η γνωστή άσκηση γυμνασμένους γλουτούς, τώρα και με βαράκια στα χέρια. Θα σε βοηθήσει πολύ στους κοιλιακούς. Κοίτα μπροστά, πρόσεξε να έχεις τη σωστή απόσταση, λύγισε τα πόδια. Κάνε τρία σετ με κάθε πόδι.

Typewriter push ups (πλευρικά push ups)

Πλευρικά push-ups, πλευρικές κινήσεις. Ναι, είναι αρκετά απαιτητικά. Είναι όμως και τρομερά αποτελεσματικά. Τρία σετ και εδώ. 

 Superman hollow rock series

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ebenezer Samuel (@ebenezersamuel23) on

Ολοκλήρωσε το πρόγραμμά σου με αυτήν την άσκηση για τον κορμό.

Από: Esquire ES

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Νέα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Το κλάμα είναι το καλύτερο αντίδοτο στο στρες

Υπάρχουν ακόμα άντρες που δεν κλαίνε;

Ήρθε η ώρα για βιβλιοθεραπεία

Το διάβασμα βιβλίων επηρεάζει θετικά την ψυχική υγεία, λέει η επιστήμη.