Fitness πρόγραμμα χωρίς όργανα για κάψιμο λίπους

Αντί για βάρη, χρησιμοποίησε το βάρος του σώματός σου.

Γράφει: Αργύρης Κούρσαλης 26 Μαρτίου 2020

Το fitness δεν περιορίζεται στο γυμναστήριο. Ακόμα και αν έχεις συνδυάσει στο μυαλό σου τη γυμναστική με περίπλοκα, υπερσύγχρονα μηχανήματα και πάρα πολλά κιλά καρφωμένα σε μπάρες, θα σου κάνει ευχάριστη εντύπωση το τι μπορείς να καταφέρεις με το δικό σου σωματικό βάρος και μόνο. Απλά χρειάζεσαι να κάνεις την καρδιά σου να δουλέψει για να κάψεις το περιττό λίπος στο σώμα σου.

Ακολουθεί ένα fitness πρόγραμμα, όπως το σχεδίασε ο personal trainer Ross Edgley, το οποίο συνδυάζει πολλές επαναλήψεις και ελάχιστη ξεκούραση, έτσι ώστε ο μεταβολισμός σου να πάρει φωτιά. 

Bench Toe Taps

Fitness πρόγραμμα χωρίς όργανα για κάψιμο λίπους

Γύροι: 3 | Επαναλήψεις: 10 | Ξεκούραση: Καθόλου

Bench Dips (Βυθίσεις σε πάγκο)

Βυθίσεις σε πάγκο

Γύροι: 3 | Επαναλήψεις: 10 | Ξεκούραση: Καθόλου

Step-Overs

Step overs

Γύροι: 3 | Επαναλήψεις: 10 | Ξεκούραση: Καθόλου

Bulgarian Split Squats (Βουλγαρικά καθίσματα)

Bulgarian splits

Γύροι: 3 | Επαναλήψεις: 10 (σε κάθε ποδι) | Ξεκούραση: 60 δευτερόλεπτα

Jumping Lunges

jumping lunge

Γύροι: 3 | Επαναλήψεις: 30, 20, 10 | Ξεκούραση: Όσο λιγότερο γίνεται

Από: Esquire UK

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Auto & Moto

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί ο κορονοϊός προσβάλλει περισσότερο τους άντρες

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει συλλέξει από διεθνή ευρήματα ο Σωτήρης Τσιόδρας.

Η ρουτίνα που πρέπει να ακολουθούμε κάθε φορά που επιστρέφουμε σπίτι

Χρήσιμες συμβουλές για τη διαδικασία που πρέπει να τηρούμε όταν γυρίζουμε στο σπίτι από κάποιον εξωτερικό χώρο.