"Το να επιλέγεις το δεύτερο ή το τρίτο πιο ακριβό κρασί από μια wine list είναι μεγάλο λάθος" υποστηρίζει ένας από τους κορυφαίους Ευρωπαίους σομελιέ, καθώς δεν είναι λίγα τα εστιατόρια που τροποποιούν τον κατάλογο με απώτερο σκοπό να επωφεληθούν από αυτό. Στο βιβλίο του How to Drink Like a Billionaire ο Mark Oldman γράφει πως ο πελάτης επιλέγει συνήθως μια οικονομική λύση αλλά όχι τόσο οικονομική ώστε να τον κάνει να δείχνει "τσαμπατζής".
Η συνέχεια στο gr.AskMen.com
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.