Η Μίλαν πρόκειται να παρουσιάσει τη νέα της εμφάνιση για τη σεζόν 2024/25 αυτό το Σάββατο στον αγώνα με τη Σαλερνιτάνα.
Ο σχεδιασμός της εμφάνισης αυτής παίρνει μια νοσταλγική τροπή, θυμίζοντας μια κλασική εμφάνιση που οι οπαδοί θα αναγνωρίσουν και θα εκτιμήσουν αμέσως.
Το νέο κιτ
Το νέο κιτ διαθέτει 11 κόκκινες και μαύρες ρίγες, μια αναδρομή στα παραδοσιακά σχέδια, σε αντίθεση με το μοτίβο διαβάθμισης της περασμένης σεζόν. Οι μεσαίου πλάτους, καλά καθορισμένες ρίγες επαναφέρουν μια διαχρονική αισθητική που έχει συνδεθεί εδώ και καιρό με τον σύλλογο.
Μια αξιοσημείωτη προσθήκη στο κιτ της φετινής σεζόν είναι η προσθήκη λευκών πινελιών στο γιακά και στις άκρες των μανικιών, προσφέροντας μια φρέσκια, αλλά και οικεία πινελιά στις παραδοσιακές κόκκινες και μαύρες ρίγες. Αυτές οι λεπτομέρειες παραπέμπουν σε αξέχαστες εμφανίσεις από προηγούμενες σεζόν, συγκεκριμένα 2011/12 και 2012/13, στις οποίες τα λευκά στοιχεία είχαν εξέχουσα θέση.
Γιορτάζοντας 125 χρόνια κληρονομιάς
Σηματοδοτώντας την 125η επέτειο της Μίλαν, η νέα εμφάνιση συνδυάζει το κλασικό στυλ με μοντέρνες πινελιές. Κάθε φανέλα περιλαμβάνει ένα αναμνηστικό έμβλημα, που γιορτάζει την ίδρυση του συλλόγου στις 16 Δεκεμβρίου 1899. Αυτός ο συνδυασμός κληρονομιάς και νεωτερισμού καθιστά το κιτ τόσο εμβληματικό, όσο και μια απόδειξη της μακρόχρονης παράδοσης της Μίλαν.
Στο εσωτερικό του γιακά, η επιγραφή "Social Club Institution" τονίζει την αφοσίωση του συλλόγου σε κοινωνικούς σκοπούς. Αυτό αντικατοπτρίζει τον ρόλο της Μίλαν ως πολιτιστικού και κοινωνικού θεσμού που έχει δεσμευτεί να προάγει τη θετική κοινωνική αλλαγή.
Ο Maikel Oettle, Εμπορικός Διευθυντής της Μίλαν, υπογραμμίζει αυτό το συναίσθημα, δηλώνοντας: "Η νέα εγχώρια φόρμα ενσωματώνει την πλούσια κληρονομιά μας και τη διαρκή κληρονομιά του Milanismo, που ενώνει πάνω από 500 εκατομμύρια οπαδούς παγκοσμίως. Συμβολίζει το πάθος, την αφοσίωση και την καινοτομία μας, υπογραμμίζοντας τη δέσμευσή μας στην ποδοσφαιρική αριστεία και την κοινωνική ευθύνη".
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.