Λευκό πουκάμισο με αυτά τα αρώματα

Τα αντρικά αρώματα που μοσχοβολούν καθαριότητα και αναδεικνύουν τη γοητεία ενός φρεσκοσιδερωμένου λευκού πουκαμίσου.

Τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα λευκό πουκάμισο -το πιο απαραίτητο και διαχρονικό κομμάτι της αντρικής γκαρνταρόμπας, κατά πώς λένε κάποιοι που 'γνωρίζουν'- όταν είναι φρεσκοπλυμένο, καλοσιδερωμένο και έχει πάνω σου τέλεια εφαρμογή. Έχεις αναλογιστεί, όμως, για το αν υπάρχουν κάποια αντρικά αρώματα που να το αναδεικνύουν; Η απάντηση είναι θετική, καθώς η πρόσληψη της εικόνας μας από τους άλλους δεν γίνεται μόνο μέσω της όρασής τους, αλλά αποτελεί μια πολυαισθητηριακή εμπειρία. Οπότε πάντα  ανακύπτει ένα ζήτημα του τύπου 'τι άρωμα για τι ρούχο'. Όσον αφορά το οσφρητικό σετάρισμα του λευκού πουκαμίσου, βέβαια, το λύσαμε με τις  πέντε επιλογές που ακολουθούν. 

Το Original Vétiver του οίκου Creed 

Λευκό πουκάμισο με αυτά τα αρώματα

Συνδυάζει τη ζεστασιά και τα αισθησιακά κύματα που απελευθερώνουν η ρίζα του βετιβέρ και τα ανατολίτικα ξύλα με τη φρεσκάδα και τις σπινθηροβόλες νότες του μανταρινού, του νεραντζιού και του περγαμόντου. Κι ενώ η 'καρδιά' του είναι πράσινη και πικάντικη, η κλασική υπογραφή του οίκου Creed αποκαλύπτεται στο τελείωμά του που αναδίδει μασκ και γκρίζο κεχριμπάρι.

Το Le Musc & La Peau του οίκου Pierre Guillaume

PERFUME

Το συγκεκριμένο άρωμα 'βελτιώνει' τον αισθησιασμό της φυσικής μυρωδιάς του καθαρού δέρματος. Ο φρέσκος και 'μασκ-ικός' αρωματικός χαρακτήρας του είναι εμπλουτισμένος με φασόλια τόνκα, ιλάνγκ-ιλάνγκ, δεντρολίβανο και βανίλια.

L'Eau d'Issey Pour Homme Eau & Cèdre του οίκου Issey Miyake

PERFUME

Η σύνθεσή του είναι απλή και μέσα στη ζωντάνια, με το υδάτινο στοιχείο να κάνει κοντράστ με το 'στεγνό' ξύλο του κέδρου, κάνοντάς το να αποκαλύψει τη ζωτική ουσία των χυμών του. Παράλληλα, η πυρακτωμένη φρεσκάδα του κάρδαμου, το βετιβέρ και το πατσουλί, απογειώνουν την 'υγρή συμφωνία'.

> Διάβασε ακόμα: CK Everyone, ένα άρωμα για όλ@

Το Blanche του οίκου Byredo

PERFUME

Το συγκεκριμένο εικονικό άρωμα έλκει το όνομά του από το par excellence χρώμα που δεν είναι χρώμα, αναδίδοντας μυρωδιές από ντελικάτα άνθη, αλδεΰδες, σανδαλόξυλο και μασκ, που φέρνουν στον νου την εικόνα ενός καθαρού σώματος, ντυμένου στα άσπρα.

> Διάβασε ακόμα: Ωδή στο Old Spice

Η Colonia Pura του οίκου Acqua di Parma

PERFUME

Μια κολόνια ελαφριά και φωτεινή, που αποπνέει μια διακριτική κομψότητα και εμμένει στα απολύτως ουσιώδη. Οι πρώτες αρωματικές νότες της που γίνονται αισθητές είναι αυτές του περγαμόντου, του πορτοκαλιού και του νεραντζιού. Η λουλουδένια καρδιά της αναδίδει τα αρώματα του αραβικού γιασεμιού και του νάρκισσου, ενώ στη βάση της βρίσκουμε τις σοφιστικέ νότες του πατσουλιού, του ξύλου κέδρου και του μάσκ.

Από: Esquire IT

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Massimo Duti: Νέο κατάστημα, νέα εμπειρία στον Πειραιά

Το νέο concept store της Massimo Dutti στον Πειραιά φέρνει μόδα, βιωσιμότητα και τεχνολογία σε έναν χώρο 1.100 τ.μ. με εξατομικευμένες υπηρεσίες αγορών.

New Era: Το streetwear του χειμώνα, όπως πρέπει να φοριέται

Η New Era MLB & NBA Lifestyle Collection φέρνει το sport στο καθημερινό street style, με hoodies, tees και caps σχεδιασμένα για τον χειμώνα και την πόλη.

Η Nautica μεταφράζει τη ναυτική κληρονομιά σε σύγχρονο urban στυλ

Η φθινοπωρινή συλλογή της Nautica φέρνει τη ναυτική κληρονομιά στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον. Καθαρές γραμμές, τεχνικά υφάσματα και χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη θάλασσα συνθέτουν ένα wardrobe που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το elevated everyday style.

Η τέχνη του ανδρικού στυλ

Στο πέρασµα του χρόνου, λίγα brands κατάφεραν να αποτυπώσουν την ουσία του "τι θέλουν οι άντρες στο ντύσιµό τους" όσο η Oxford Company. Από το 1991 χτίζει µε συνέπεια µια φιλοσοφία όπου η λεπτοµέρεια, η τεχνογνωσία και η κοµψότητα µετατρέπουν το ντύσιµο σε εµπειρία και το απαράµιλλο στυλ σε ανάγκη.

UGG FW25: Όταν το Iconic Feeling συναντά το σύγχρονο ανδρικό στιλ με τον Central Cee

Η UGG λανσάρει την καμπάνια "Iconic Feeling" FW25 με πρωταγωνιστή τον Central Cee και παρουσιάζει τα Classic Ultra Mini και Tasman II.

Η Kalogirou παρουσιάζει τη Holiday Campaign 2025: "Touch of Light"

Η καμπάνια "Touch of Light" της Kalogirou γιορτάζει τη διαχρονική κομψότητα, τη συναισθηματική εμπειρία του gifting και τη μαγεία της γιορτινής περιόδου.