
Διάσημοι που φροντίζουν για το δέρμα μας
Όσα πρέπει να γνωρίζεις για τις σειρές με προϊόντα περιποίησης του Brad Pitt, του Jared Leto και του Travis Barker.
Η βιομηχανία των αντρικών καλλυντικών προϊόντων για την περιποίηση του προσώπου, του σώματος και των μαλλιών είναι ακμάζουσα, κάτι που προσφέρει στους mega celebrities μία μεγάλη ευκαιρία για να βγάλουν εύκολα χρήματα, απλώς δανείζοντας το όνομά τους σε σειρές καλλυντικών. Κι ενώ το φαινόμενο δεν είναι καινούργιο (ας θυμηθούμε τη σειρά House 99 by David Beckham), οι νέες "celebrity σειρές" ξεχωρίζουν λόγω της φυσικής σύνθεσης των προϊόντων και του πολυτελούς packaging τους. Ας δούμε στη συνέχεια τις τρεις καλύτερες από αυτές.
Η σειρά Le Domaine του Brad Pitt
Η σειρά περιποίησης προσώπου του Αμερικανού αστέρα περιλαμβάνει ένα σέρουμ, μία κρέμα και ένα γαλάκτωμα καθαρισμού, με σύνθεση κατά 96% φυσική και packaging όμορφο, πολυτελές και eco-friendly. Το ελαφρώς αφρίζον γαλάκτωμα καθαρισμού αφήνει στην επιδερμίδα μια αίσθηση καθαριότητας. Το σέρουμ, που δεν περιέχει άρωμα, έχει γαλακτώδη μορφή που μοιάζει με γέλη, απορροφάται γρήγορα και ενυδατώνει την επιδερμίδα, ενώ η κρέμα έχει πιο πλούσια υφή και είναι ελαφρώς αρωματισμένη.
Η σειρά Twentynine Palms του Jared Leto
Η σειρά Twentynine Palms περιλαμβάνει 11 gender-blind προϊόντα για την επιδερμίδα και τα μαλλιά σου, με έμπνευση από τη vegan, πράσινη και βιώσιμη φιλοσοφία ζωής του Jared Leto. Στη σύνθεσή τους θα εντοπίσεις φυτικά συστατικά όπως η αλόη και το φραγκόσυκο, ενώ πίσω από τη δημιουργία τους βρίσκεται η Kate Forbes, εξπέρ του skincare που επί χρόνια βρισκόταν επικεφαλής του τμήματος καινοτομίας της Aesop.
Η σειρά Barker Wellness του Travis Barker
Όλα τα προϊόντα είναι vegan, μη φαγεσωρογόνα και δεν περιέχουν άρωμα. Εξαιρετικές κριτικές έχει πάρει το face serum της σειράς, αν και προϊόν-σταρ θεωρείται το balm της, το οποίο περιέχει στη σύνθεσή του δύο διαφορετικά μείγματα CBD, ελαιόλαδο και κανδελιλικό κερί, που υπόσχεται ενυδάτωση, αναζωογόνηση και προστασία της επιδερμίδας.
Από: Esquire IT
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.