Οι πιο δημοφιλείς μάρκες ρολογιών στο TikTok
Οι οίκοι υψηλής ωρολογοποιίας που κάνουν θραύση στο TikTok, σε σειρά κατάταξης.
Το TikTok, χάρη στα εθιστικά σύντομα βίντεο που φιλοξενεί στην πλατφόρμα του, κατάφερε να θέσει υπό αμφισβήτηση την παντοκρατορία του Facebook και του Instagram. Παρ' όλα αυτά, δεν έχει επιτύχει ακόμη να κατακτήσει τον κόσμο της luxury ωρολογοποιίας, κάτι που ίσως να αποτελεί ζήτημα χρόνου - ενδεχομένως, τα "βαριά ελβετικά πυροβολικά" να σκέφτονται πολύ κάθε απόφαση που έχουν να πάρουν η οποία αφορά το πώς θα κινηθούν στο διαδίκτυο.
Από όσους οίκους υψηλής ωρολογοποιίας έχουν ήδη αποκτήσει λογαριασμό στο TikTok για να διαφημίσουν τα πολυτελή κομμάτια τους, πρώτος σε followers είναι ο Jacob & Co, ενώ ακολουθούν οι Hublot, Cartier, Tag Heuer και κάποιοι ακόμα. Οίκοι όπως οι Rolex, Chopard και Jaeger-LeCoultre έχουν αποκτήσει επίσημο λογαριασμό στην πλατφόρμα αλλά δεν έχουν ποστάρει ακόμη τίποτα. Παρ' όλα αυτά, έχουν ήδη followers που περιμένουν να κάνουν like στο πρώτο τους post: 32.400 η Rolex, 1.162 ο οίκος Chopard και 1.060 ο Jaeger-LeCoultre.
Αλλά ας δούμε, στη συνέχεια, τα πράγματα με αριθμούς.
Οι πιο δημοφιλείς οίκοι υψηλής ωρολογοποιίας στο TikTok
Σε σειρά κατάταξης ανάλογα με τους followers τους.
1. Jacob & Co: 2 εκατομμύρια followers και 24,1 εκατομμύρια likes
2. Hublot: 856.400 followers και 4,9 εκατομμύρια likes
3. Rado: 663.700 followers και 4 εκατομμύρια likes
4. Cartier: 568.600 followers και 1,9 εκατομμύρια likes
5. Tag Heuer: 431.100 followers και 1,4 εκατομμύρια likes
6. Breitling: 93.300 followers και 140.900 likes
7. Panerai: 81.700 followers και 269.000 likes
8. IWC: 34.400 followers και 302.200 likes
9. Omega: 10.100 followers και 76.700 likes
10. Longines: 2.431 followers και 3.520 likes
Τα πιο δημοφιλή hashtags
Περισσότερο ενδιαφέρον έχει η κατάταξη των εταιρειών ανάλογα με το hashtag τους, καθώς μάλλον αυτό είναι που μετράει την πραγματική δύναμη των brands στο κοινό. Σε αυτή την κατάταξη ξεχωρίζει με διαφορά η Rolex και ακολουθεί η Omega.
1. #rolex: 4,2 δισεκατομμύρια
2. #omega: 1,7 δισεκατομμύρια
3. #jacobandco: 483 εκατομμύρια
4. #patekphilippe: 461 εκατομμύρια
5. #hublot: 359 εκατομμύρια
6. #audemarspiguet: 317 εκατομμύρια
7. #richardmille: 259 εκατομμύρια
8 #rado: 112 εκατομμύρια
9. #tagheuer: 91 εκατομμύρια
10. #longines: 62 εκατομμύρια
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Συνεργασία της Dirty Laundry και του σωματείου "Ελπίδα" για καλό σκοπό
Η Dirty Laundry συνεργάζεται με το Σωματείο ΕΛΠΙΔΑ για μια limited edition συλλογή με ζωγραφιές παιδιών. Το 100% των εσόδων στηρίζει παιδιά με καρκίνο και τις οικογένειές τους.
Kissha Jewelry | A New Name in the City, A New Kind of Shine
Ένα δώρο καρδιάς πρέπει να είναι τέλειο. Το τέλειο κόσμημα λοιπόν, είναι Kissha: Φρέσκο, ιδιαίτερο και μοναδικό, όσο premium είναι για εμάς και αποδέκτης του.
H χριστουγεννιάτικη συλλογή του IUMAN είναι τολμηρή, κομψή και απροσδόκητη
Κάθε κομμάτι διηγείται μία ιστορία, σχεδιασμένη για όσους θέλουν να ζήσουν τα Χριστούγεννα με προσωπικότητα και ελαφρότητα.
15 διάσημοι που υπήρξαν μακρυμάλληδες με επιτυχία - ή και όχι
Για κάποιους από αυτούς, δε γνωρίζαμε καν πως είχαν ποτέ τους μακριά μαλλιά.
Γραφει Νικη ΚοντομηναPaul Smith Loves Barbour: Όταν η βρετανική κομψότητα αποκτά νέο, τολμηρό λεξιλόγιο
Η νέα συλλογή Paul Smith x Barbour AW25 φέρνει μια σύγχρονη ματιά στα εμβληματικά jackets της Barbour, με απρόβλεπτες αποχρώσεις, patchwork λεπτομέρειες και παιχνιδιάρικο βρετανικό ύφος.
H Tom Tailor παρουσιάζει τη νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η συλλογή FW25 αντλεί έμπνευση από την απλότητα της καθημερινότητας, δίνοντας έμφαση στα ποιοτικά υλικά, τη λειτουργικότητα και τον συνδυασμό πρακτικότητας με στιλ.

