Η Rolex συγχαίρει τον Carlos Alcaraz για την κατάκτηση του πρωταθλήματος Wimbledon

O πρεσβευτής της Rolex, Carlos Alcaraz, αναδείχθηκε νικητής στο τουρνουά του Wimbledon, κερδίζοντας το δεύτερο Grand Slam της καριέρας του.

Γράφει: Esquire Editors 19 Ιουλίου 2023

Η φετινή διοργάνωση του Wimbledon κορυφώθηκε με έναν συναρπαστικό τελικό που είδε τον Πρεσβευτή της RolexCarlos Alcaraz να κατακτά τον παρθενικό του τίτλο στο Wimbledon και να εξασφαλίζει το δεύτερο Grand Slam® της καριέρας του.

Μετά από δύο εβδομάδες συναρπαστικού τένις, ο πολυαναμενόμενος τελικός εξελίχθηκε σε μια εξαιρετική αναμέτρηση. Στο τέλος του αγώνα διάρκειας 4 ωρών και 42 λεπτών, ο νεαρός Ισπανός επικράτησε τελικά σε πέντε, συναρπαστικά σετ τένις που έκοβαν την ανάσα.

Με την μακρά ιστορία και παράδοση, το Wimbledon είναι ο ναός του τένις και η φετινή διοργάνωση υπενθύμισε σε όλους γιατί αποτελεί την κορυφή του αθλήματος. Με αρχές της, την απόλυτη ακρίβεια και την συνεχή επιδίωξη της αέναης τελειότητας, η Rolex συνεργάζεται και με τα τέσσερα τουρνουά Grand Slam, αλλά το Wimbledon κατέχει μια ξεχωριστή θέση μεταξύ των αθλητικών συνεργασιών της ελβετικής ωρολογοποιίας. Η σχέση της Rolex με το παλαιότερο τουρνουά τένις στον κόσμο χρονολογείται από το 1978, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας διαρκούς σχέσης με το άθλημα που εκτείνεται σε 40 χρόνια, και βεβαίως η Rolex ήταν και φέτος παρούσα ως επίσημος χρονομέτρης.

Ο Alcaraz έρχεται τώρα να προστεθεί σε μια αποκλειστική ομάδα Πρεσβευτών της Rolex που έχουν σηκώσει το τρόπαιο στο κεντρικό γήπεδο του Wimbledon συμπεριλαμβανομένων των Rod Laver, Björn Borg, Stefan Edberg και Roger Federer. Ο Ισπανός ακολούθησε επίσης τα βήματα του Borg κατακτώντας το παρθενικό του στέμμα στο Wimbledon σε ηλικία 20 ετών. 

Carlos Alcaraz

Μετά το τέλος του αγώνα, ο Alcaraz σήκωσε με υπερηφάνεια το πολυπόθητο τρόπαιο, φορώντας στον καρπό του το Rolex Oyster Perpetual Cosmograph Daytona.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.