90 χρόνια Giorgio Armani

"Κομψότητα δεν είναι να σε προσέχουν, αλλά να σε θυμούνται".

Πενήντα χρόνια καριέρας, ενενήντα χρόνια ζωής. Ο Giorgio Armani γιορτάζει σήμερα τα 90 του χρόνια. Το όνομά του, χάρη στο έργο του, είναι γνωστό σε δισεκατομμύρια ανθρώπους ενώ η περιουσία του ανέρχεται σε 12 δισεκατομμύρια σύμφωνα με το Forbes. Όλοι στην Ευρώπη, την Ασία και την Αμερική γνωρίζουν τον Giorgio Armani τόσο καλά όσο ξέρουν να βάζουν το δάχτυλο στον χάρτη του πλανήτη και να δείχνουν τη Ρώμη. Ο Giorgio Armani είναι η Ιταλία. Δεν είναι ο μόνος που καθόρισε τη δημιουργία της ίδιας της ιδέας του Made in Italy, αλλά σίγουρα είναι ο μόνος που έχει αφιερωθεί στην ενίσχυσή της με μια κοινοτική και όχι απλώς εγωιστική αίσθηση.

Ο Armani είναι τέχνη, γεύση, φαγητό, φυσικά μόδα, αρχιτεκτονική, αθλητισμός, φιλοξενία, σχεδιασμός και αναπαράσταση της ομορφιάς. Το έργο του έχει επεκταθεί πέρα από τα όρια των οπτικών πολιτισμών, αγκαλιάζοντας τις απολαύσεις της ζωής που επιθυμούν περισσότερο οι άνθρωποι. Η πιο διάσημη φράση του είναι: "Κομψότητα δεν είναι να σε προσέχουν, αλλά να σε θυμούνται". Ο Giorgio Armani λοιπόν, είναι η αιώνια κομψότητα.

Για να τον τιμήσει κανείς, αρκεί να ανατρέξει στα βήματα της εξαιρετικής σταδιοδρομίας του: στις καινοτομίες του, τις σκέψεις του, τον τρόπο που σχετιζόταν με τον πλούτο που παρήγαγε και την κοινωνία που τον ανέδειξε, τον καλωσόρισε, τον χειροκρότησε. Ο Armani δημιούργησε μια ιδέα και την αρμονία που χρειαζόταν για να τη μεταφέρει. 

Κάτι από Giorgio Armani έχει συναντήσει κάθε άνθρωπος. Μια στολή σε ένα αεροπλάνο, μια αθλητική ενδυμασία στους Ολυμπιακούς Αγώνες και το Παγκόσμιο Κύπελλο, ένα άρωμα, μια ταινία, ένα κομμάτι από τις ετερόκλητες κολεξιόν του σε μια συνέντευξη για δουλειά, σε ένα πάρτι γενεθλίων, σε μια παραλία ή σε μια πίστα του σκι: ένα μέρος του τρόπου ύπαρξής του έχει δώσει το παρόν, χωρίς εχθρότητα ή εισβολή, στη ζωή μας.

Γι' αυτό είναι, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, ένας αυθεντικός δημιουργός που έχει συμβάλει στη διαμόρφωση της κουλτούρας και της ταυτότητας αυτού που μπορεί να εκφράσει η χώρα της Ιταλίας.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.