
Giorgio Armani, ο αυτοκράτορας του red carpet
O διάσημος Ιταλός σχεδιαστής γεννήθηκε σαν σήμερα, στις 11 Ιουλίου του 1934.
Στα 86 του χρόνια, ο Giorgio Armani, ένας από τους πιο διάσημους σχεδιαστές μόδας, παραμένει δραστήριος και δημιουργικός. Συμμετέχει με collections σχεδόν απαράβατα σε όλες τις Fashion Weeks – δεν ανέβαλε καμία ούτε στη διάρκεια της πανδημίας – και εξακολουθεί να ντύνει Α-list σταρ στο κόκκινο χαλί, τη στιγμή που σχεδόν συνομήλικοί του ή νεώτεροί του designers όπως ο Valentino Garavani και πιο πρόσφατα ο Jean – Paul Gautlier, αποφάσισαν να πάρουν σύνταξη.
Ο "King Giorgio", όπως τον αποκαλούν στη γεννέτηρά του Ιταλία, θεωρείται "μετρ" του tailor-made και πρωτοπόρος του easy chic. Είναι ο σχεδιαστής που "απάλυνε την εικόνα των ανδρών και σκλήρυνε αυτή των γυναικών", όπως θα πει ο ίδιος για τον εαυτό του εξηγώντας: "Έντυσα τους άντρες με γυναικεία υφάσματα, και έκλεψα από την αντρική γκαρνταρόμπα αυτό που ήθελαν περισσότερο οι γυναίκες - το power suit".
Εκτός από επιτυχημένος σχεδιαστής εξίσου σε ανδρικές και γυναικείες συλλογές, ο Armani κατάφερε να χτίσει μία αυτοκρατορία που υπολογίζεται σε αξία πολλών δισεκατομμυρίων και περιλαμβάνει τα labels για τις haute couture και ακριβές RTW συλλογές (Giorgio Armani Prive, Giorgio Armani, Emporio Armani) μέχρι τις πιο προσιτές οικονομικά και νεανικές σειρές (Α/Χ Armani Exchange), την Armani Junior με παιδικά ρούχα, την Armani Casa με έπιπλα και είδη για το σπίτι, ενώ υπό την επωνυμία Armani έχουν χτιστεί και διακοσμηθεί ξενοδοχεία, καφέ & εστιατόρια, έχουν κυκλοφορήσει από ρολόγια, καλλυντικά και αρώματα μέχρι σοκολατάκια, CD, κινητά και τηλεοράσεις.
Το ξεκίνημα
Ο Giorgio Armani γεννήθηκε στις 11 Ιουλίου του 1934 στην Πιατσέντζα, μία πόλη στη Βόρεια Ιταλία, και αρχικά ξεκίνησε να σπουδάζει ιατρική στο Πανεπιστήμιο του Μιλάνου. Το 1953, μετά από τρία χρόνια, εγκατέλειψε τις σπουδές του και κατατάχτηκε στον στρατό, όπου πήρε μετάθεση για το Στρατιωτικό Νοσοκομείο της Βερόνας. Στη διάρκεια εκείνης της περιόδου είναι που αποφάσισε να κάνει στροφή στην καριέρα του.
Μόλις ολοκλήρωσε τη θητεία του, το 1957, ο Armani έπιασε δουλειά ως διακοσμητής βιτρινών στο ιστορικό εμπορικό κατάστημα La Rinascente στο Μιλάνο και στη συνέχεια πήρε προαγωγή ως πωλητής στο τμήμα των ανδρικών. Η θητεία του στο πόστο αυτό του προσέφερε πολύτιμη εμπειρία στο κομμάτι της πώλησης και του μάρκετινγκ.
Στα μέσα της δεκαετίας του '60, ο Armani θα εργαστεί ως σχεδιαστής στις ανδρικές συλλογές της εταιρείας του Nino Cerruti και θα γίνει τόσο περιζήτητος για τις ικανότητές του που παράλληλα με την εργασία του στον Cerruti θα δουλέψει και ως freelance σχεδιαστής για άλλα καταστήματα και brands.
Διαβάστε τη συνέχεια στο HarpersBazaar.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.