4 τρόποι για μία βιώσιμη ρουτίνα περιποίησης
Φρόντισε το πρόσωπο και το σώμα σου χωρίς να καταστρέφεις το περιβάλλον.
Βιωσιμότητα, γνωστή και ως αειφορία. Μία τάση της εποχής που λόγω των έντονων φαινομένων της κλιματικής αλλαγής που παρατηρούνται παγκοσμίως έχει καταστεί επιτακτική ανάγκη. Τι σχέση μπορεί να έχει όμως το πρότυπο παραγωγής που στοχεύει στο καλύτερο οικονομικό αποτέλεσμα τόσο για τον άνθρωπο όσο και για το φυσικό περιβάλλον με τον τρόπο που λούζεσαι, κάνεις ντους και καθαρίζεις το πρόσωπό σου; Πολύ μεγαλύτερη απ' ό,τι ίσως νόμιζες. Το να αναπτύξεις μία ρουτίνα περιποίησης που να σέβεται όχι μόνο την υγεία και την καλή εικόνα του προσώπου και του σώματός σου, αλλά και το περιβάλλον είναι μία μικρή αρχή για να υιοθετήσεις μία "πράσινη" στάση ζωής.
Οι ακόλουθες τέσσερις κινήσεις θα σε βοηθήσουν να ξυπνήσεις το eco-friendly πνεύμα σου.
Κλείσε τη βρύση
Το νερό αποτελεί το πολυτιμότερο αγαθό που μας έχει χαρίσει η φύση και λανθασμένα το θεωρούμε ως κάτι δεδομένο, που υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει για πάντα. Από αμέλεια το καταστρέφουμε, υπερκαταναλώνοντάς το. Η εξοικονόμησή του είναι κίνηση ζωτικής σημασίας, συνεπώς φρόντισε κάθε φορά που βουρτσίζεις τα δόντια σου, ξυρίζεσαι, πλένεις το πρόσωπό σου ή κάνεις ντους, να μην αφήνεις τη βρύση να τρέχει άσκοπα.
Τσέκαρε τις συσκευασίες των προϊόντων περιποίησης
Τα περισσότερα προϊόντα περιποίησης που κυκλοφορούν στην αγορά εσωκλείονται σε πλαστικές συσκευασίες - σε μπουκάλια που δεν είναι φτιαγμένα από ανακυκλώσιμα υλικά και για την κατασκευή τους έχουν χρησιμοποιηθεί ορυκτά καύσιμα που απελευθερώνουν στην ατμόσφαιρα διοξείδιο του άνθρακα, το οποίο με τη σειρά του συμβάλλει στην υπερθέρμανση του πλανήτη. Γι' αυτό καλό είναι να αγοράζεις προϊόντα που συσκευάζονται σε μπουκάλια από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό.
Προτίμησε τα φυσικά συστατικά
Το να είναι το σαμπουάν ή το καθαριστικό προσώπου ή το λάδι για τα μούσια που χρησιμοποιείς φτιαγμένο από φυσικά συστατικά και να μην έχει στη σύνθεσή του parabens, οινόπνευμα, τεχνητά αρώματα και χημικές ουσίες κάνει πρώτον, καλό στην υγειά σου και δεύτερον, στο περιβάλλον.
Επένδυσε σε eco-friendly brands
Κάνε μία έρευνα αγοράς και γρήγορα θα διαπιστώσεις ότι υπάρχουν εταιρείες όχι μόνο στον τομέα της ομορφιάς που έχουν υιοθετήσει έναν "πράσινο" τρόπο παραγωγής, δίνοντας μεγάλη σημασία στην ανακύκλωση και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, όπως επίσης και στην πάταξη του animal testing δημιουργώντας προϊόντα που είναι cruelty free και δεν έχουν δοκιμαστεί σε ζώα.
Όλα τα παραπάνω είναι μία μικρή αλλαγή, που αν ο καθένας μας ξεχωριστά την επιλέξει στην καθημερινότητά του, μπορεί να κάνει τη μεγάλη αλλαγή στο μέλλον του κόσμου μας.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Kissha Jewelry | A New Name in the City, A New Kind of Shine
Ένα δώρο καρδιάς πρέπει να είναι τέλειο. Το τέλειο κόσμημα λοιπόν, είναι Kissha: Φρέσκο, ιδιαίτερο και μοναδικό, όσο premium είναι για εμάς και αποδέκτης του.
H χριστουγεννιάτικη συλλογή του IUMAN είναι τολμηρή, κομψή και απροσδόκητη
Κάθε κομμάτι διηγείται μία ιστορία, σχεδιασμένη για όσους θέλουν να ζήσουν τα Χριστούγεννα με προσωπικότητα και ελαφρότητα.
15 διάσημοι που υπήρξαν μακρυμάλληδες με επιτυχία - ή και όχι
Για κάποιους από αυτούς, δε γνωρίζαμε καν πως είχαν ποτέ τους μακριά μαλλιά.
Γραφει Νικη ΚοντομηναPaul Smith Loves Barbour: Όταν η βρετανική κομψότητα αποκτά νέο, τολμηρό λεξιλόγιο
Η νέα συλλογή Paul Smith x Barbour AW25 φέρνει μια σύγχρονη ματιά στα εμβληματικά jackets της Barbour, με απρόβλεπτες αποχρώσεις, patchwork λεπτομέρειες και παιχνιδιάρικο βρετανικό ύφος.
H Tom Tailor παρουσιάζει τη νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η συλλογή FW25 αντλεί έμπνευση από την απλότητα της καθημερινότητας, δίνοντας έμφαση στα ποιοτικά υλικά, τη λειτουργικότητα και τον συνδυασμό πρακτικότητας με στιλ.
Superdry Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025: Ένα Νέο Κεφάλαιο στη Βρετανική Κληρονομιά
Η Superdry αποκαλύπτει τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025, με ανανεωμένα κλασικά, νέα υλικά, μοντέρνα πανωφόρια και το φρέσκο λογότυπο Superdry & Co που σηματοδοτεί μια νέα εποχή.