Οι εποχές που η βαλίτσα αποτελούσε απλά και μόνο μία συσκευή αποθηκευτικού χώρου έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Σήμερα, έχει αναχθεί σε ένα στιλάτο αξεσουάρ, χάρη στους μεγαλύτερους οίκους μόδας που χάρισαν στις αποσκευές ταξιδιού την ανανεωτική, σύγχρονη και εκκεντρική ματιά τους.

Τρεις απ' αυτούς, οι "Ιταλοί" Gucci και Prada και ο "Γάλλος" Louis Vuitton λάνσαραν για τη φετινή σεζόν τρία σχέδια που επιβεβαιώνουν με τον πιο στιλάτο τρόπο το άνωθεν συμπέρασμα.

Η μπαρόκ βαλίτσα του Gucci

Το κλασικό μονόγραμμα του οίκου "διακοσμείται" από ζωγραφισμένα στο χέρι print.

Το μονόγραμμα του Louis Vuitton

Ένα ακόμη κλασικό μονόγραμμα, τα μαύρα – γκρι τετραγωνάκια του γαλλικού οίκου, ντύνουν τη βαλίτσα Horizon 55 και βάφονται σε ορισμένα σημεία τους με μπλε χρώμα δημιουργώντας αφαιρετικά σχέδια.

Η bluetooth βαλίτσα του Prada

Στυλ και τεχνολογία, 2 σε 1 για τον ιταλικό οίκο, που δημιούργησε μία νάιλον βαλίτσα που θυμίζει back pack με εξωτικό print, πολλαπλούς εξωτερικούς και εσωτερικούς αποθηκευτικούς χώρους και bluetooth, που επιτρέπει την ανίχνευση της αποσκευής σε περίμετρο 40 μέτρων.

Από: Esquire IT