
Η βαλίτσα δεν είναι πλέον μόνο πρακτικό αντικείμενο αλλά στιλάτο αξεσουάρ
3 σχέδια επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο την ανανεωτική ματιά των οίκων μόδας στην κλασική αποσκευή ταξιδιού.

Οι εποχές που η βαλίτσα αποτελούσε απλά και μόνο μία συσκευή αποθηκευτικού χώρου έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Σήμερα, έχει αναχθεί σε ένα στιλάτο αξεσουάρ, χάρη στους μεγαλύτερους οίκους μόδας που χάρισαν στις αποσκευές ταξιδιού την ανανεωτική, σύγχρονη και εκκεντρική ματιά τους.
Τρεις απ' αυτούς, οι "Ιταλοί" Gucci και Prada και ο "Γάλλος" Louis Vuitton λάνσαραν για τη φετινή σεζόν τρία σχέδια που επιβεβαιώνουν με τον πιο στιλάτο τρόπο το άνωθεν συμπέρασμα.
Η μπαρόκ βαλίτσα του Gucci

Το κλασικό μονόγραμμα του οίκου "διακοσμείται" από ζωγραφισμένα στο χέρι print.
Το μονόγραμμα του Louis Vuitton

Ένα ακόμη κλασικό μονόγραμμα, τα μαύρα – γκρι τετραγωνάκια του γαλλικού οίκου, ντύνουν τη βαλίτσα Horizon 55 και βάφονται σε ορισμένα σημεία τους με μπλε χρώμα δημιουργώντας αφαιρετικά σχέδια.
Η bluetooth βαλίτσα του Prada

Στυλ και τεχνολογία, 2 σε 1 για τον ιταλικό οίκο, που δημιούργησε μία νάιλον βαλίτσα που θυμίζει back pack με εξωτικό print, πολλαπλούς εξωτερικούς και εσωτερικούς αποθηκευτικούς χώρους και bluetooth, που επιτρέπει την ανίχνευση της αποσκευής σε περίμετρο 40 μέτρων.
Από: Esquire IT
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.