Από το 2018, όταν ο Virgil Abloh ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση του αντρικού τμήματος του Louis Vuitton, μέχρι σήμερα, η φιλοσοφία του γαλλικού οίκου μπορεί να παραμένει η ίδια -η πίστη στις κλασικές αξίες της μόδας-, έχει εμπλουτιστεί όμως με μία αδιαμφισβήτητη σύγχρονη, νεανική αισθητική, που μιλά τη γλώσσα του σήμερα. Ο 39χρονος Αμερικανός έφερε την streetwear και sportswear κουλτούρα του -είναι ο "πατέρας" του brand Off-White- στον LV και μαζί την πειραματική του τάση να τολμά να ανανεώνει ό,τι παγιωμένο. 

Κάπως έτσι λοιπόν, αποφάσισε να χαρίσει νέα εμφάνιση στο εμβληματικό logo του οίκου, αντλώντας έμπνευση από το ποπ στυλ των 80s και 90s - άλλωστε η νοσταλγία για εκείνες τις δεκαετίες είναι έκδηλη όχι μόνο στη βιομηχανία της μόδας.

Τα αποκαλυπτήρια του πολύχρωμου λογότυπου έγιναν με το λανσάρισμα της ολοκαίνουργιας συλλογής με αξεσουάρ, που περιλαμβάνει τσάντες, αποσκευές και ακουστικά, "ντυμένα" με το χαρακτηριστικό μαύρο-γκρι μονόγραμμα του LV.

Από: Esquire ES