Η σουρεαλιστική φαντασία του Louis Vuitton

Το ντεφιλέ του γαλλικού οίκου στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού έβαλε την υψηλή ραπτική μες στην τέχνη του René Magritte.

Πάνω ή πέρα από τα σύννεφα. Πάνω ή πέρα από την πραγματικότητα. Σε ένα σκηνικό που παρέπεμπε στον γαλάζιο ουρανό και ανάμεσα σε αντικείμενα της καθημερινότητας που απέκτησαν γιγαντιαίες διαστάσεις -ψαλίδι, κλειδί, πινέλο-, ο πάντα εμπνευσμένος Virgil Abloh παρουσίασε το fashion show του Louis Vuitton για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020/2021 στο πλαίσιο της Εβδομάς Μόδας του Παρισιού. Ένα ντεφιλέ εμπνευσμένο από την τέχνη του αγαπημένου του ζωγράφου, του René Magritte, όπου τίποτα ποτέ δεν είναι όπως φαίνεται.

Το σουρεαλιστικό στοιχείο ήταν διάχυτο τόσο στον σκηνικό χώρο, όσο και στις δημιουργίες που σχεδίασε ο καλλιτεχνικός διευθυντής των αντρικών σειρών του LV, τοποθετώντας την υψηλή ραπτική μες στους πίνακες του Βέλγου υπερρεαλιστή δημιουργού.

Η σουρεαλιστική φαντασία του Louis Vuitton

Σαν άλλοι ήρωες των έργων του, τα μοντέλα λάνσαραν κομμάτια που πατούσαν περισσότερο πάνω στις κλασικές αξίες του sartorial look και λιγότερο στην oversized φόρμα και το εκκεντρικό, αθλητικό στυλ του luxury streetstyle που μας έχει συνηθίσει ο Abloh.

Louis Vuitton ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΔΑΣ ΠΑΡΙΣΙ

Μεγάλοι πρωταγωνιστές της συλλογής ήταν τα γαλάζια κοστούμια με το μοτίβο του ουρανού, τα φίνα μάλλινα παλτό, τα "σπασμένα" hoodies, τα cigarette παντελόνια και τα σακάκια με τους αναγεννησιακούς φραμπαλάδες στα χέρια. 

Louis Vuitton ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΔΑΣ ΠΑΡΙΣΙ

Τη συλλογή ολοκλήρωσαν οι τσάντες με το χαρακτηριστικό μονόγραμμα του οίκου και τα υποδήματα, δερμάτινα δετά ζευγάρια και μοκασίνια σχεδιασμένα βάσει της αισθητικής των sneakers. Όσον αφορά τη χρωματική παλέτα, το γαλάζιο ήταν το κυρίαρχο χρώμα του σόου με τα μαύρα, μπεζ και φούξια στοιχεία των ρούχων να "σπάνε" τη μονοτονία του. 

Louis Vuitton ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΔΑΣ ΠΑΡΙΣΙ

Η επίδειξη του LV ήταν μαγεία για τα μάτια και μία μαγική στιγμή στη σύγχρονη βιομηχανία της μόδας. 

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.