Οι τσάντες σε οποιαδήποτε μορφή τους -από το backpack μέχρι την τροχήλατη βαλίτσα- αποτελούν το σήμα κατατεθέν του Louis Vuitton. Ένα όμως από τα πιο εμβληματικά σχέδια του γαλλικού οίκου είναι το Keepall Bandoulière 50, ένα καφέ δερμάτινο σακίδιο με το εμβληματικό μονόγραμμα, που έχει κρατηθεί και αγαπηθεί από άντρες και γυναίκες μέσα στα χρόνια. Δημιουργήθηκε από τον ίδιο τον Louis Vuitton και ήταν ένα από τα πρώτα κομμάτια που πρωτολανσάρισε ο οίκος κατά το έτος της ίδρυσής του, πίσω στο μακρινό 1854.  

Έναν αιώνα και έξι δεκαετίες αργότερα, ο Virgil Abloh, ο επί δύο χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής των αντρικών σειρών του LV, δεν σταματά ανά τακτά χρονικά διαστήματα να προτείνει νέες εκδοχές του συγκεκριμένου σακιδίου, πειραματιζόμενος τόσο με τα υλικά κατασκευής, όσο και με τους χρωματικούς συνδυασμούς, αλλά και με το σχήμα του.

Πριν λίγους μήνες, είχε πειράξει τα πλαϊνά δερμάτινα λουριά του Keepall Bandoulière 50, που κανονικά είναι ίσια, δίνοντάς τους μία κλίση, δημιουργώντας την αίσθηση του κυματισμού.

Τώρα, ο Abloh πείραξε πρώτον, το σχήμα του σακιδίου, χαρίζοντάς του μία τριγωνική μορφή και δεύτερον, το κλασικό μονόγραμμα, το οποίο διακόσμησε με μαύρα κεντήματα.

Το αποτέλεσμα είναι το Keepall Triangle Bandoulière 50 -φυσικά και κοστίζει μία μικρή περιουσία (2.990 ευρώ)- και ο 39χρονος αφρικανικής καταγωγής Αμερικανός σχεδιαστής είχε την ευφάνταστη ιδέα να το παρουσιάσει μέσα από μία καμπάνια στην οποία δεν συμμετέχει ένα μοντέλο, αλλά ένας καρχαρίας.

Από: Esquire ES