Ο Virgil Abloh ανανεώνει το εμβληματικό σακίδιο του Louis Vuitton

Το Keepall Bandoulière 50 μόλις απέκτησε κίνηση.

Ήταν από τα πρώτα κομμάτια που κατασκεύασε ο Louis Vuitton το έτος της ίδρυσής του, πίσω στο μακρινό 1854. Το Keepall Bandoulière 50 είναι ένα από τα αξεσουάρ-σήμα κατατεθέν του γαλλικού οίκου, ένα καφέ δερμάτινο σακίδιο με το εμβληματικό μονόγραμμα, που έχει κρατηθεί και αγαπηθεί από άντρες και γυναίκες μέσα στα χρόνια.

Στο πλαίσιο της νέας του συλλογής για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020, που τιτλοφορείται 2054, ο Virgil Abloh καλλιτεχνικός διευθυντής των αντρικών σειρών του LV επιχείρησε να ανανεώσει το Bandoulière 50 προσθέτοντας την προσωπική του, διακριτική πινελιά. Ουσιαστικά, αυτό που έκανε ήταν να δώσει μία κλίση στα πλαϊνά δερμάτινα λουριά, που κανονικά είναι ίσια.

Ο Virgil Abloh ανανεώνει το εμβληματικό σακίδιο του Louis Vuitton

Τον συγκεκριμένο κυματισμό φέρουν τρία ακόμα διαφορετικά σχέδια του σακιδίου: το Colorblock με τον χρωματικό συνδυασμό του πράσινου, μπλε και κόκκινου, το ασημί και το μπεζ

Louis Vuitton σακίδιο

Από: Esquire JP

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.