Τα Air Jordan που όλοι θέλουν μετά το The Last Dance

Ο Michael Jordan άφησε ανεξίτηλο το στίγμα του και στο πεδίο των sneakers.

O βιογράφος του Michael Jordan -καθώς και πολλών άλλων σταρ του ΝΒΑ- Roland Lazenby έχει χαρακτηρίσει τον Air ως "Αρχάγγελo των καλαθιών". Η πραγματικότητα όμως είναι πως ο θρύλος των Chicago Bulls και κορυφαίος μπασκετμπολίστας όλων των εποχών άπλωσε τα δίχτυα της επιρροής του σε πολλούς περισσότερους τομείς πέρα από τα παρκέ. Αρκετές από αυτές τις δραστηριότητες του αποφέρουν μέχρι σήμερα δεκάδες εκατομμύρια δολάρια. Και μία από αυτές είναι το πεδίο των sneakers.

Στο The Last Dance είδαμε μεταξύ άλλων πώς ξεκίνησε αλλά και πώς εξελίχθηκε η σχέση του Jordan με την Nike, από την οποία προέκυψε και το δικό του brand, Air Jordan. Μετά το τέλος του ντοκιμαντέρ του Jason Hehir η ζήτηση για πολλά ζευγάρια της εταιρείας αυξήθηκε κατακόρυφα. Για μοντέλα όπως τα παρακάτω.

Jordan 13 Retro He Got Game (GS)

Τα Air Jordan που όλοι θέλουν μετά το The Last Dance

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά μπασκετικά ζευγάρια των late 90s. Τα συγκεκριμένα παπούτσια κέρδισαν ακόμη μεγαλύτερη δημοφιλία χάρη και στον Jesus Shuttlesworth, τον χαρακτήρα που υποδυόταν ο Ray Allen στο He Got Game του Spike Lee.

Air Jordan XI Concord

ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ AIR JORDAN 3

Μία από τις πιο άρτιες μπασκετικές δημιουργίες του Tinker Hatfield, που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά το 1996. Μάλιστα, μόλις βγήκαν στην αγορά πολλοί υποστήριξαν πως ήρθε το τέλος για όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της Nike στα παρκέ.

Air Jordan 1 

ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ AIR JORDAN 1

Τα εμβληματικά sneakers του 1985, βαμμένα στα χρώματα των Chicago Bulls, που κατασκευάστηκαν στα μέτρα και τις ανάγκες του Jordan είναι από τα πιο συλλεκτικά του είδους τους, γι' αυτό και συχνά πωλούνται σε εξωφρενικές τιμές μέσω διαδικτύου. 

Air Jordan III White/Cement

ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ AIR JORDAN 4

Πίσω στο 1988, η Nike αντιλήφθηκε πως ο Mike μπορεί να εξελιχθεί στην κότα με τα χρυσά αυγά και αποφάσισε να διευρύνει τη γκάμα της πέρα από το παρκέ. Τα Jordan III κυκλοφόρησαν για να καλύψουν τόσο τις αθλητικές ανάγκες όσο και τις προσταγές της μόδας, με τους fans να τα φορούν με την ίδια άνεση όταν παίζουν μπάσκετ αλλά και όταν πηγαίνουν βόλτα. 


Διάβασε ακόμη πώς οι Chicago Bulls καταστράφηκαν μετά τον Michael Jordan, γιατί ο Air είναι ο GOAT και στιλιστικά και για το The Last Dance του Magic Johnson.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.